Arama yapmak için tıklayınız

12 Temmuz 2013 Cuma

Lee Jong Suk Hakkında Az Bilinen 5 Şey


Lee Jong Suk hakkında fazla bilinmeyen beş şey;

1- Model olarak başladı ve Kore'nin en iyi tasarımcılarıyla çalıştı. Seul koleksiyon programının en genç erkek modeli oldu.

Lee Jong Suk: "Ben modelliğe lisedeyken başladım, bu yüzden çalışmaya da erken başlamış oldum."

2- Tasarımcılar tarafından aranan, iyi bir görüntüye sahip olmasına rağmen o yüzünün oldukça sıradan olduğunu düşünüyor.

Lee Jong Suk: "Görüntüm sıradan. Ama bir aktör olduğum için bence bu bir avantaj. Karakter değiştiğinde yüzünüzü de değiştirebilirsiniz. Sıradan bir yüzle, çizime hazır boş bir levha gibiyim."

3-Doğal ve sevgi dolu olması başını belaya sokuyor. O sadece dost olmaya çalıştığında insanlar onu flörtle suçluyor.

Lee Jong Suk: "Benim insanlara dokunmak doğal. Bu yüzden erkek olsun kız olsun konuştuğum kişinin elini tutmayı severim. Biriyle olduğumda rahatım, o kişiye sarılır ya da dokunurum. Bazen insanlar yanlış anlıyor. Ten teması sevmeyen insanlar olduğu malumunuzdur."

4-Oyunculuk yeteneği çok önemlidir. High Kick 3 için günlük görüntüleri izlerken iyi bir iş yaptığını hissetmediği bir an bile yoktu. Eğer o kendi oyunculuğu olmasaydı diğer insanlar gibi neden zahmet ettiğini merak ederdi.

Lee Jong Suk: "Kim Soo Hyun, Shin Se Kyung, Yoo Ah In gibi 20li yaşlardaki aktörler gördüğümde onların beceri düzeyinden çok uzak olduğumu hissediyorum. Biz aynı yaşlardayız ve benzer deneyimlere sahibiz ama onlarla kendimi karşılaştırmak. Ben aynı ligde bile değilim."

Hayranları buna katılmıyor. 

5- Aktör olması için ona ilham verenlerden biri Rain oldu. O Rain'in "Full House" ve Kang Dong Wan'ın "Temptation of Wolf"daki performansını seyrettiğinde onlardan ilham aldı. Şimdiye kadar Prosecutor Princess, Secret Garden, High Kick 3, When I Was The Prettiest ve School 5 dizilerinde yer aldı.

Umarım "I Hear Your Voice"taki performansıyla övgü kazanır ve oyunculuk yeteneklerini daha çok düşünür.

Kaynak: Kdramastars, withljongsuk
Çeviren: Mr.L


20 yorum:

  1. bence insanlara dokunması normal bişey ve onu çok seviyorum neden bunu abartmışlarki bu kadar sarange lee jong suk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada ben yeniyim yanlışım varsa kusura bakmayın koreyi çooooookkkkk seviyorum

      Sil
    2. Sarange değil salanghe seni seviyorum demek katılıyorum

      Sil
    3. Sevgili değil ama arkadaş olmayı isterim çok çabuk arkadaş olabiliyomus çünkü

      Sil
    4. Arkadaşlar korede r ve l aynı harf aslında ikinizde dediği de doğru ama 'saranghe' kelimesinde daha çok 'r' ile okunuyor.

      Sil
  2. bence bu çok saçma her insan bir biriyle anlaşmak için telepati kurmak için bir birine dokunur eyer lee joong suk'a bunun için filört ediyor diyorlarsa önce herkes kendine baksın çünkü lee joong suk arkadaş olmak için bunu yapıyorsa çok özel biridir bunu sadece hayranı oldumiçin veya dizilerini izledim için yapmıyorum hiç bir insanın kötü bir niyetle insanlara yaklaşmadığını düşündüm için yazıyorum ama lee jong suk'u tanımasamda onun çok iyi biri olduğunu düşünüyorum sarange lee joong suk

    YanıtlaSil
  3. bence bu çok saçma her insan bir biriyle anlaşmak için telepati kurmak için bir birine dokunur eyer lee joong suk'a bunun için filört ediyor diyorlarsa önce herkes kendine baksın çünkü lee joong suk arkadaş olmak için bunu yapıyorsa çok özel biridir bunu sadece hayranı oldumiçin veya dizilerini izledim için yapmıyorum hiç bir insanın kötü bir niyetle insanlara yaklaşmadığını düşündüm için yazıyorum ama lee jong suk'u tanımasamda onun çok iyi biri olduğunu düşünüyorum sarange lee joong suk

    YanıtlaSil
  4. lee jong sana bayılıyorum seni çok ama çok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. senin o minik gözlerini yerimmmmmm

    YanıtlaSil
  6. inşallah senin o çirkin sevgilinden ayrılırsında benim benim olursun aminnnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha dusundugun seye bak 😅😅😅 kizim ben veya sen onunla ayni ortamda olmamiz biraz zir

      Sil
    2. Sevdiği kadın çok çirkin

      Sil
  7. ben sana ilk görüşte aşık oldum benimle çık bi yandan da diğer sevgilini yürütürsün sorun olmaz

    YanıtlaSil
  8. ben 12 yaşındayım ama sana çok hayranım seni çoook seviyorum lee jong suk

    YanıtlaSil
  9. Seni çok seviyoruz belki dilini anlamiyorum ama filimlerini dizilerini alt yazılı olarak izliyorum ve çok beyeniyorum çok samimi ve doğal seni çok seviyorum lee jook suk iyi oyuncu olmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estetiği var burnunda ve yüz bölgesinde

      Sil
  10. Seni çok seviyoruz belki dilini anlamiyorum ama filimlerini dizilerini alt yazılı olarak izliyorum ve çok beyeniyorum çok samimi ve doğal seni çok seviyorum lee jook suk iyi oyuncu olmusun

    YanıtlaSil
  11. Koreyle fazla ilgilenmiyordum açık olmak gerekirse, son iki yıldır bağımlısı oldum bu adam sayesinde. Kendini küçümsemek yerine başlarda taşıt, inan bana bunu hak ediyorsun. FİGHTİNG!!!

    YanıtlaSil