Arama yapmak için tıklayınız

25 Ağustos 2013 Pazar

Yeni Lee Jong Suk!!! "Ben Lee Bo-young'ın evleneceğini biliyordum."


Lee Jong Suk farklı. Moda katoloğu ile büyük bir dönüşüm gerçekleşti. Nasıl bu kadar farklı olabilir?

15 Ağustos'ta 'High Cut' dergisinde Lee Jong Suk'un karın kasları ve baklavalar
ı yayınlanacak. Lee Jong Suk 35℃ bunaltıcı sıcağa rağmen Incheon kıyıları yakınında bir rıhtımda kasvetli bakışlarıyla profesyonel çekimler gerçekleştirdi. 

Eski bir model olarak, Saint Laurant, Bottega Veneta, Burberry Prorsum, Prada ve diğerleri dahil olmak üzere dünyaca ünlü tasarımcı 2013 kış sonbahar koleksiyonu giysileri ile harika görünüyordu.

Lee Jong Suk'un 'High Cut' ile gerçekleştirdiği röportajda "Ben Lee Bo-young'ın evleneceğini biliyordum. Biz "I Hear Your Voice" çekimlerindeyken bana 27 Eylül'de evleneceğini söylemişti. Beni önceden davet etti. O benim ablam gibi. Hatta ekibimiz bile bizim gerçek kardeş gibi olduğumuzu söylemişti. Onu uzaktaki ablammış gibi hissediyorum." 

Lee Jong Suk ‘Physiognomy’ filminin galası ile karşı karşıya olduğu gibi "Annem ben 21'imdeyken arkeologlarla gitti.Ben yirmi beşime geldiğimde annem bana başarıya doğru gittiğimi söyledi. Ve şimdi yirmi beşimde sürpriz bana çıktı. Ben ‘Physiognomy’ çekiminde iken gerçekten büyülendim"

Diğer film "No Breathing" de bir yüzücü olan genç yıldız Lee Jong Suk, Pekin Olimpiyat ları'nda altın madalyalı Park Tae-hwan'a göre oluşturulan bir karakteri oynadı. "Gerçek hayatta nasıl yüzersin?" sorusuna karşın " Ben yüzmeyi özümledim. Önceden suda süzülemiyordum dahi." diye cevapladı. Yönetmen çekimler başlamadan önce beni dublör konusunda ikna etti. Ama hayır. Ben daha iyi yüzmeyi öğrendim. Bunlara rağmen sonunda serbest dalış ve hakim yüzmede ustalaşmak benim için zordu." 

Lee Jong Suk'un resimleri ve röportajı 'HIGH CUT' 15 Ağustos'da çıkacak. 

cr: m.star.naver
Çeviri: himmel hüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder