Arama yapmak için tıklayınız

21 Ocak 2017 Cumartesi

LEE SUNG KYUNG, LEE JONG SUK İLE OLAN 10 YILLIK ARKADAŞLIĞI VE ERKEKLERLE TAKILMASI HAKKINDA KONUŞTU



Yakın zamanda, “Weightlifting Fairy Kim Bok Joo” dizisinin oyuncusu Lee Sung Kyung bir röportaj verdi ve röportajda ünlü arkadaşlarından bahsetti.

Kendisine “zengin ünlü arkadaş çevresi”  hakkında soru sorulduğunda kafasını sallayıp “Bunu duymak gerçekten utanç verici” dedi.

Tam olarak şunları söyledi: “Keşke artık insanlar böyle şeyler söylemese. Birlikte oyunculuk yaptığım herkesle olan fotoğraflarım internette dolanıyor ve sanki zengin ünlü çevresi olan tek kişi benmişim gibi hissediyorum. Bu utanç verici. Bunun yüzünden insanlar benim hakkımda farklı düşüncelere kapılıyorlar ama aslında diğer aktörlerden hiçbir farkım yok. Sadece çalışırken doğal olarak yakınlaşıyoruz. Ve şöyle de bir durum var ki, bazı ünlüleri daha ünlü olmadan önce tanıyordum, bu yüzden “zengin ünlü çevresi” lafı çılgınca geliyor.”

“10 yıldır Lee Jong Suk ile arkadaş olduğum herkes tarafından biliniyor. Geçmişten gelen bir samimiyetimiz var.. Aynı zamanda Choi Tae Joon ile de yakınım, aynı muhitte yaşıyorduk.



Genelde enerjik ve arkadaş canlısı olduğunu söyledi. “Lisedeyken bile birçok kız ve erkek arkadaşlarım vardı. Erkeklerin yanında çok rahat edemeyen kızlar olurdu bende ortamı yumuşatmak için iki tarafa da şakalar yapardım.”


“Nedense, erkek arkadaşlarımın yanında daha rahat hissediyorum. Erkeklere olan karşı tutumum biraz özgür ve dikkatsiz olabilir. Muhabbet etmek bana en uyan ve rahat hissettiren özelliğim olabilir. Bir diğer açıdan bakacak olursak, çok yakın arkadaş olduğumuz için beni kadın olarak görmüyorlar. Birçok erkek arkadaşım oldu ama lisedeyken bile ‘hiç sevgilim olmadı’.”

Kaynak: soompi
-feyzahyunah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder