Arama yapmak için tıklayınız

6 Mart 2017 Pazartesi

LEE JONG SUK – 2017 TAYLAND FAN BULUŞMASINDAN GELEN TÜM BİLGİLER



Sunucu: Hadi ilk önce Lee Jong SukTaylandlıları selamlasın

LJS: Merhaba, ben Lee Jong Suk.

Sunucu: Çok fazla insan var. Herkes uzun zamandır yollarını gözlüyordu.. Sence de öyle değil mi?

LJS: Kesinlikle. Tayland’ a yapacağım seyahati dört gözle bekledim ve bugün, geçen yıl VARIETY adlı tema ile başlattığımız fan buluşmalarının son durağı, o yüzden elimden gelenin en iyisini yapacağım. Umarım geriye dönüp baktığımızda bu buluşmayı mükemmel bir anı olarak hatırlarız.

Sunucu: Kimler “W” dizisini izledi? Ben diziyi, 3 gün içerisinde bitirenlerdenim. Çalışırken bile izlemeye devam ettim. Dizi gerçekten mükemmel keza senin oyunculuğunda öyle. Bu dizi ile birlikte ‘Daesang’ kazandın, tebrikler! Bununla ilgili nasıl hissediyorsun?

LJS: Zaman çok hızlı geçiyor. Geçtiğimiz senenin oldukça yoğun programlarla dolu olmasına rağmen yılı iyi tamamladığım için çok mutlu hissediyorum. Bu yıl, yeni dizimin bana şans getirmesini diliyorum, böylelikle iyi iş çıkarıp seyircilere mükemmel bir dizi sunabilirim. Kore’ ye döner dönmez yeni dizimin çekimlerine başlayacağım. Herkes için elimden geleni yapacağım.

**Trend & Sohbet**

Sunucu: Dediğin gibi Asya turunun son durağı Tayland, diğer fan buluşmalarında hissettiklerini hatırlayabiliyor musun?

LJS: Hepsini hatırlıyorum. Tayland benim son durağım, hep anılarımda kalacak. Bugünkü sıcak karşılamanız için teşekkür ederim. Geri döndüğümde Tayland’ da ki bu buluşmayı sürekli hatırlayacağıma eminim.

Sunucu: (Dalga geçerek) Son zamanlarda hayranların neden konser vermediğini sorup duruyor. Neden sadece fan buluşmaları yapıyorsun.. O kadar şarkı söylemişliğin varken hem de.. Bu nedenle bu buluşmayı konsere çevirmeye ne dersin?

LJS: Zaten şu an konser gibi hissettiriyor (Hayranların çığlıklarından dolayı demiş)! Bazı şanslı hayranlar beni provalarda gördüler, benim için şarkı söylemek oldukça zordu. Melodi şeklinde de söyledim. Provalarda birçok şarkı söyledim bu yüzden belki daha sonra bir şeyler mırıldanırım.

Sunucu: Hayır, o sadece provaydı... Seni görenler, onları sadece melodi mırıldanarak kandırdığını anlayacaklar. Ama şu an gerçekten bir konser verebilirsin! Hem şarkı söyleyip hem dans edebilirsin! (Sunucu onunla şakalaşmaya devam ediyor)

LJS: Şarkı söylemede gözle görülür bir fark elde ettim, eski buluşmalarımdakilere göre daha iyiyim. Diğer fan buluşmalarına kıyasla bu sefer daha fazla şarkı var ve bence eskisine göre daha iyi şarkı söylüyorum ama gelecekte neler olur kestiremiyorum (Gelecekteki fan buluşma turunu kastediyor). En iyisini yapmaya çalışacağım.

Sunucu: Belki ileride bir konser verirsin. Şimdi “Tell Me” şarkısında dans edişini izleyelim... Fanlarına gösterecek misin? Bu şarkıda dans ettiğini görmek istiyorlar (Ve sunucu bir fandan şarkıyı söylemesini rica ediyor).

LJS: Oh.. “Tell Me” mi? Bildiğimiz “Tell Me” mi? (Oh.. Uzun zaman oldu) Peki, sıradaki soru.

Sunucu: Fanlar zamanın çok hızlı geçtiğini hissediyor.. Bu yüzden her gün fan buluşması düzenlemeni öneriyorlar.

LJS: Fan buluşmalarını küçük salonlarda düzenlemek güzel bir fikir, böylelikle gelenlerle daha yakın bir şekilde ilgilenebilirim. Hayranlarımın sevgisine minnettarım... Ama bu kadar sevenim olduğu için fan buluşmalarını büyük yerlerde düzenlemek zorundayım. (Sunucu: O zaman bir ay boyunca her gün fan buluşması yap.)  Bir ay boyunca mı?! Oh.. İlk önce şirketimle bir konuşmalıyız.

Sunucu: Sıradaki bölüm...  Hadi ‘Sinema Sektörü’ nde ki işin hakkında konuşalım. 2017’ de karşılaştığımız projelerden biri sana ait. Bu projenin isminden ve içeriğinden bahsedebilir misin?

LJS: Filmin ismi “VIP” ve ben Kwang-li karakterini canlandırıyorum. Bu film için katili oynadım. Bu benim kötü adam olarak ilk rolüm, bu karakter seyircileri ya korkutursa gibi endişelerim var.

Sunucu: Katil mi olacaksın?  Seri katil... Psikopat gibi bir şey mi?

LJS: Evet, aslında, tam olarak psikopat denemez... Şey... Ne diyeceğimi bilemiyorum, ama tam olarak bir psikopat değil...

Sunucu: Peki kurbanlar çoğunlukla erkek mi yoksa kadın mı?

LJS: Kurbanların çoğu kadın, ah, belki büyük bir spoiler vermiş olacağım ama kurbanların hepsi çıplak.

Sunucu: Kuzey Kore’ de bir seri katil olduğun için, Güney Kore ve CIA seni yakalamak istiyor. Bu karakterin içine girdiğinde ve kurbanları gördüğünde kendini nasıl ifade ettin?

LJS: Yönetmenin ricası... şey, özel bir şey yapmamı istemedi... Normalde benzer gerilim filmlerinde katilin bir çeşit zevk ya da heyecan duyduğunu görürsünüz ama ben çok nadiren tepki verdim. Hislerimi belli etmemek için çok çalıştım. Tam kesin tarih ne zaman bilemiyorum ama yazın sizinle buluşmayı dört gözle bekliyorum.
 (Sunucu, tüm seyirciler kurbanmış gibi yapmış.. “Sizi öldürmesine izin veriyor musunuz?” diye sormuş. Fanlar “EVET” demiş ve Jong Suk herkesin çok korkutucu olduğunu söylemiş.)

Sunucu: Neden kötü adam rolünü oynamaya karar verdin?

LJS: Daha önce hiç canlandırmadığım bir karakteri denemek istiyordum. Kötü adam rolü... Bu ilk seferim belki aynı zamanda da son seferim olur. Filmin nasıl düzenleneceğini ben de bilmiyorum.

Sunucu: Sıradaki projene bakalım. Bu Suzy (Ekranda Suzy’ nin resmi çıkmış). Gelecek dizinde senin partnerin olacak. Dizinin konusu nedir?

LJS: Dizimizin adı “While You Were Sleeping”. Suzy, rüyaları sayesinde gerçekleşecek olayları öngören birini oynayacak. Bense olayların gerçekleşmesini önlemek için çalışan bir savcıyı canlandıracağım. 

Sunucu: Karşımıza her zaman özel gücü olan bir adam olarak çıktın ama bu sefer özel güce sahip olan kişi partnerin.

LJS: Neden böyle oldu ben de bilmiyorum

Sunucu: Çekimlere başladın mı?

LJS: Henüz değil, ama Kore’ ye döner dönmez başlayacağım.

Sunucu: Sıradaki bölümümüz: “Sosyal Medya Hakkında Gizli Sohbet”

Sunucu: Eğer onu sosyal medyada takip ediyorsanız kısa açıklamalarla birlikte birçok fotoğraf video göreceksiniz. Bu yüzden belki fanlar şüphelenebilir... (resmi gösteriyor) Bu fotoğraf nerede çekildi?

LJS: Singapur’ da ki fan buluşmasından gibi duruyor.

Sunucu: Burada ne yapıyorsun?

LJS: Hiç... Ekipten bir noona benim için bu fotoğrafı çekti.

Sunucu: Tayland’ da bolca fotoğraf çektin mi?

LJS: Evet, buluşmadan önce bir sürü fotoğraf çektim. Eğer güzel bir fotoğraf denk getirirsem paylaşacağım.

Sunucu: Neden ‘goum-gomu’ şeklinde açıklamalar yazıyorsun?

LJS: “One –Piece” i çok sevdiğim için ve kollarımla bacaklarım nispeten uzun olduğu için, bu şekilde esnemek aklıma bunu getiriyor. Bu yüzden böyle yazdım.

Sunucu: Çizim yapmayı öğreniyorum çünkü Jong Suk’ un portresini çizmek istiyorum.

Sunucu: Ne yapıyorsun?

LJS: Pokemon. Bu oyun Tayland’ da var mı?

Sunucu: Var! Burada hiç Pokemon yakaladın mı? Shire of the Household taraflarına gitmeni tavsiye ederim. Orada bir sürü özel Pokemonlar var.

LJS:  Pokemon durağı otelde değil yani, ah... Demek öyle.

Sunucu: Bu şarkı Eddy Kim’ den “The Manual”. Neden bu şarkıyı seçtin?

LJS: Buluşmada yeni bir şarkı söyleme amacı ile seçtim, ama bu şarkıyı... Gerçekten söyleyemiyorum. Biraz pratik yaptım, fanlar istediği için birkaç fan buluşmasında söyledim. Ama merak ediyorum neden bu kadar efor sarf etmeme rağmen ilerleme kaydedemiyorum.

Sunucu: Sorun değil, yine de konser verebilirsin, sadece dans et! Hazır şarkının ismi ‘klavuz’ iken. Senin kullanma klavuzunu öğrenebilir miyiz?

LJS: Benim mi? Oh hayır... (Fanlar ‘çok tatlısın’ diye bağırmış Jong Suk ise teşekkür etmiş.)

Sunucu: Bizim için birazcık söyler misin?  (Jong Suk, ‘Tha Manual’ şarkısını söylemiş.)

LJS: Sanırım bu sefer iyi iş çıkardım.

Sunucu: O zaman bir dahaki sefere dizide oynarken bir dizi müziği de seslendir!

LJS: Üzerinde düşünüyorum... Gelecek dizim için şarkı söylemeyi..



-feyzahyunah


 Kaynak : JSHINE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder