Arama yapmak için tıklayınız

28 Kasım 2017 Salı

JUNG HAE IN LEE JONG SUK'UN ONA NASIL YARDIMCI OLDUĞUNDAN BAHSETTİ



Son röportajında aktör Jung Hae In birlirkte aynı dizide oynadığı ve yakın arkadaşı olan Lee Jong Suk'un  "While You Were Sleeping" dizisi sırasında ona nasıl yardımcı olduğundan bahsetti.

Jung Hae In : "Lee Jong Suk'a her zaman minnettarım. Benim ona karşı büyük kısmım güvenmek ve inanmak. O bana çok fazla yardım etti." Lee Jong Suk gibi başrol bir aktörün kendisi gibi yan bir karakterle ilgilenmesine ve tavsiye vermesine şaşırdığından bahsetti.

Jung Hae In " Suzy ile çifte kumrular olmamız gereken bir sahne vardı. Ben beceriksizdim bu yüzden Lee Jong Suk izleyicilerin .beğenmesi için ne yapmam gerektiğini gösterdi." diye açıkladı

Jung Hae In " Ben minnettardım. Bu gizli bir yöntem olabilirdi ve onun kendi benzersiz becerisi olabilirdi ama o bana her zaman tavsiyeler verdi buna  minnettarım. Sette çok fazla insan vardı bu yüzden bana usulca ipuçlarını söyleyebilir ve gidebilirdi." diye Lee Jong Suk'a karşı minnettarlığını açıklamaya devam etti.

Röportaj sırasında Jung Hae In aynı zaman da Lee Jong Suk'un gerçek doğasını da açığa çıkardı. Jung Hae In "O benim düşündüğümün olabileceğinen daha tatlı. Onu ilk gördüğümde onun soğuk, kibirli ve kaba olabileceğini düşünmüştüm ama mola anlarında konuşmaya başladıktan sonra ve daha yakınlaşmaya başladıktan sonra o birden sevimli davranmaya başladı.Çok şaşırdım. Ancak bir süre sonra daha rahat hissetmeye başladım ve buna alıştım." dedi.

O " Medyanın onun gösterdiği tam tersi imaja sahip. O sıcak kanlı bir arkadaş ve aramızda sadece bir yaş fark var. O 1989 doğumlu ve onun daha önce çıkış yapması gerçeğine rağmen o daha fazla tecrübeli, beni hyung (ağabey) diye çağırıyor ve bana saygı duyuyor bunun için ona minnettarım." diye ekledi.

Jung Hae In aynı zaman da "While You Were Sleeping" ekibi özellikle Lee Jong Suk ve Shin Jae Ha ile yakın arkadaşlığını sürdürdüğünü itiraf etti. Üçünün birlikte Japonya seyahatine çıkmasından bahsetti. O " Cidden gün ağırana kadar konuştuk. Jae Ha ve ben saat 3-4'e kadar bira içtik. Jong Suk içmedi ama yine de bizimle uzun süre sohbet etti." diye paylaştı.

KAYNAK: Soompi
ÇEVİRİ: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder