Arama yapmak için tıklayınız

28 Ağustos 2017 Pazartesi

LEE JONG SUK "DRAMALAR İÇİN YAPILMIŞ AKTÖR" OLARAK ANILMASININ NASIL HİSSETTİRDİĞİNİ PAYLAŞTI



Lee Jong Suk kısa süre önce son filmi "V.I.P" nin vizyona girmesinden önce bir röportaj için oturdu.

Kariyerine ilişkin birkaç soru soruldu. Güzel oğlan imajına gelince, "20 yaşındayken 30 yaşıma girdiğimde biraz erkeksi olacağımı düşünürdüm, ancak yanılmışım. Tamamen erkeksi olan sunbaeleri ve akranlarımı izlerken kıskanıyorum.



Lee Jong Suk ayrıca, "Drama için yapılmış aktör" olarak adlandırılmaktan nasıl hissettirdiğini anlattı. "Sanırım bu doğru. Bu takma addan kurtulmak yerine, "Oyunculukta iyi" diye yorumlamak istiyorum. Şahsen, dramaların filmlerden daha eğlenceli olduğunu düşünüyorum. İlk bölümden sonuna dek kendimi kaptırıyorum. "


Katılmak istediği tür sorulduğunda, romantik bir komedi yapmak istediğini vurguladı ve OCN dramalarından hoşlandığını söyledi.






KAYNAK: Soompi
ÇEVİRİ: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder