Arama yapmak için tıklayınız

1 Ağustos 2017 Salı

LEE JONG SUK YENİ FİLMİ İÇİN NASIL KİLO ALDIĞINDAN BAHSETTİ



Lee Jong Suk yeni filmi "VIP" için karakterine nasıl hazırlandığından bahsetti.

31 Temmuz'da Lee Jong Suk, Seul'deki Sinsa semtinde düzenlenen "VIP" nin basın konferansına katıldı. Filmde, aktör bir Kuzey Kore yetkilisinin oğlu olan bir seri katil rolünü oynuyor.

Lee Jong Suk, "Çoğu filmde, seri katiller olarak görülen karakterler yüz ifadelerinin çoğunu kullanıyor ve gergin görünüyor. Ben aksine mümkün olduğunca gevşettim ve üst düzey aktörleri izledim. "

Sonra aktör açıklamasına devam etti: "Yönetmen bana daha varlıklı görünmesi için yaklaşık 5 kilo kazanmamı istedi. Bu yüzden kilo aldım, ama sonra kilo vermemi söyledi, bu yüzden zorlukları aştım ve kilo tekrar kaybettim. "

"VIP" yıldızları, Jang Dong Gun, Kim Myung Min, Park Hee Soon ve Lee Jong Suk.
Film 24 Ağustos'ta gösterime girecek

KAYNAK: Soompi
ÇEVİRİ:LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder