Arama yapmak için tıklayınız

19 Haziran 2018 Salı

[12.06.2018] JAPONYA'DAKİ KORE TURİZM FESTİVALİ FAN ANLATIMLARI




1. Sunucu: Lee Jong Suk ssi sporu seviyor gibisiniz. Normalde hangi spor aktivitelerini seversiniz?

Jong Suk: Ağırlık antrenmanı. Ama egzersiz yapmayı sevmiyorum. Eğer mümkün olsaydı yapmamayı tercih ederdim.

2. Seyahat ettiğinde neler yaptın?

Jong Suk: Kendi hızımda yürüyüş yapmayı seviyorum. Kahve sevdiğim için kafelere gidiyorum. Çok lezzetli olduğu için bir sürü Japon tatlı abur cuburu yedim.

3. Jong Suk ssi bize Jeju Adasını önerdi. Burası senin oynadığın "Secret Garden" dizinin yeri!!

Jong Suk: Ah, evet (Gülüyor) Ben de bunun yeni farkına vardım. Daha önce orada çekim yaptım (Gülüyor) Dizide çok kısıtlı göründüğüm için emin olamadım.

4. Videoda sevimli bir kısım vardı. Jong Suk'un seyircilerle birlikte fotoğraf çekindiği bir sahne vardı. Sunucu mikrofonu tutmanın Lee Jong Suk'u rahatsız edeceğini düşündü ve ona yardım etmek için mikrofonu almak istedi. Ama Lee Jong Suk mikrofonu vermeyi reddetti. Mikrofon ile fotoğraf çekebileceğini söyledi. Hahaha. Fanlar da güldü. Daha sonra fanlar için mükemmel bir açı yakalamaya çalıştı. Sunucu hala mikrofunun onu rahatsız etmesinden endişeliydi ve Jong Suk da sorun yok, sorun yok der gibiydi.

5. Lee Jong Suk şanslı bir fan seçti imzasıyla birlikte tam boy maketini verdi. İlk başta fotoğraf çekilmesine izin verilmedi ama Jong Suk sorun olmadığını söyledi. Böylece sonuna kadar fotoğraf çekilmesine izin verildi. 









Kaynak: LetsbeginUNB/ 168cmljs/ mifty1017 (vedio)
İngilizce çeviri: Lee Jong Suk JSHINE
Türkçe Çeviri: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder