Arama yapmak için tıklayınız

3 Haziran 2018 Pazar

[STARCAST] Gözlerim bir tek seni görüyor Lee Jong Suk


Selam STARCAST okuyucuları!
Bugün size baharın gelmesinden daha çok beklenen Lee Jong Suk’tan haber getirdim!
Ama onunla buluşmadan önce, kısa bir hatırlatma yapmak istiyorum!

Derin, çok derin bir nefes alın

‘Hoo-Ha!’


NEDEN DERİN NEFES ALMALISINIZ?
Çünkü bu adam hakkında konuşurken, sadece fotoğrafına bakmak bile nefesinizi kesebilir!


Çünkü Lee Jong Suk, kalbinizi durdurabilecek kadar çekici biri! Hadi sizi, Lee Jong Suk’un cazibe ile dolup taştığı güne götüreyim.

**Sakinleşin**

[Bölüm 1: Güne düşen ilk gün ışığı, Lee Jong Suk]

Sabahları çaresizce onu görmek istiyorum, nerede acaba? Kozmetik reklam sitesinin Lee Jong Suk ile yaptığı çekimlerine bakıyorum, haydi millet sesiniz çıksın biraz! Ho!



Derin bakışlar. Oh, hayır daha en başından nefessiz kaldım.


 “Birazcık soluklan diye gözlerimi bir süreliğine senden ayıracağım.”



                            Ama ne olursa olsun, gözlerinizi yine de ondan ayıramıyorsunuz. ♥.♥



                                                Bu ana şu şarkı çok uyardı:
                                         “Bir günlüğüne odandaki yatak olmak istiyorum.”



Cildi o kadar peri gibi ki, az daha şaşırıp bebek olduğunu zannediyordum

(Bir de benim cildime bak...)



Eğer ona bakarsanız hemen utanacaktır!





Sevimli + Şık + Eğlenceli. Tüm yönlerini gösterdi ve hazırlıklarına geri döndü.


Şimdi mankene dönüştü! WOW



Sabahı derin bakışlarıyla karşılıyor.


Gözlerine bakmadan bile kalbim tekledi

(Yeniden uyumuyor...)


Onun hakkında ne kadar araştırma yaparsanız yapın, her daim onun yakışıklılığıyla karşılaşacaksınız.

(Her gün onu araştırabilirim, benim için bebek oyuncağı.)


Cilt problemleri! Onun bu tarz problemleri yok. Kendisine nem tanrısı bile diyebiliriz! Gözlerimizi bayram ettiriyor. Ne kadar da güzel bir sabah.

[Bölüm 2: Öğleden sonraki uyuşukluğunuzu silip süpüren enerji, Lee Jong Suk]

Kendisi öğlen vaktinde de çok sıkı bir şekilde çalıştı ve bunu da tabii ki kaçıramayız!
Ondan gelen enerjiyi şimdiden hissedebiliyorum! Uyuşukluğunuz ona baktığınız gibi kaybolacak.


İşinde gücünde havalı bir adam.


Öğleden sonraki güneş ışığının altında kamera karşısına geçiyor!


“Çünkü cildim çok değerli”


Kusursuz bir şekilde yakışıklı.



Bir saniyeliğine baksanız bile çok yakışıklı. 
Bunu sadece Lee Jong Suk başarabilir.


Sanat eseri gibi.


Öğleden sonra 
enerjimizi topladık. 
Aynı fikirde misiniz? Evet!

[Bölüm 3: Karanlığı aydınlatan ışık, Lee Jong Suk]


Gecenin karanlığı yavaş yavaş çökerken
#sadece sırtına baktığınızda bile onun muazzam biri olduğundan emin olabiliyorsunuz.



Çekimler devam ediyor.


Ve yakışıklılığı da aynı zamanda devam ediyor.



Gittikçe karizması artıyor.


Böyle bir ortamda nasıl bulunabilirim?


Bu sefer masum bir görünüm sergileyecek.


Tada!


(Ne kadar da yakışıklı bir adam. Farklı yönlerini sergiliyor)


 “Uyuyan Prens”in gerçek hayattaki karşılığı.


Lee Jong Suk ve çikolata ikilisi çok tatlı


Aşkın ta kendisi


Hayranları için gerçekten kalp yaptı ve bu gerçekten kalplerimiz için ölümcül bir durum olabilir!
#Ne kadar özel bir gün


Bugünümüzü bize armağan kıldığın için çok teşekkürler.


Lee Jong Suk,
Parlak geleceğini içtenlikle destekliyoruz.

Kaynak: naver / YG Entertainment
-feyzahyunah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder