Arama yapmak için tıklayınız

4 Şubat 2017 Cumartesi

[FAN ANLATIMI] 2017 LEE JONG SUK SAİTAMA VARIETY FAN MEETİNGİ


MC: Geçen yıl çok  fazla fan buluşman vardı. Hangi şarkıyı en iyi söylediğini düşünüyorsun?

JS: En güzel söylediğim zaman mı var? (Kendini de bilir dbnfj:) )

MC: Hayır,bugün oldukça güzel söyledin(bugünün açılış şarkısı Kiss Me kesinlikle düne göre iyiydi.) Herkes alkışlamaya başladı.

JS: Desteğiniz için herkese teşekkürler, ahh boğazım kurudu tekrar,su içmem gerek
Sonrasında sunucu tekrardan ona sataştı ve o su içerken onun adem elmasının (gırtlak çıkıntısı) çok seksi göründüğünü söyledi (ajumma bizden fan fhgfjJ ) Ama o bugün yüksek yakalı giyinmişti, manzarayı engellemesi ne yazık (dram dhfb J) Bu yüzden JS yakasını indirdi ve adem elmasını göstermek için yaklaşarak yutkundu.Sonunda fanlar heyecanla çığlıklar attılar!
Bugünün kıyafeti siyah yüksek yakalı takım elbisenin siyah daha kısa versiyonuydu, içindeyse siyah yüksek yaka ince kazaktı.O çok yakışıklı gözüküyordu ve o yakasını indirdiğinde o çok ERKEKSİYDİ(fanlar çıldırmış dhfj )

MC: Tayvan’daki fan buluşmanda aynaların prensi diye bir lakabın vardı, neden olduğunu sorabilir miyim?

Fan buluşması boyunca utangaç ve gergin hissettiğim zamanlar oluyor ve çok sık terliyorum.Sanırım bu yüzden saçlarım dağıldı. Fanlar gördüğü an sadece gülümsediler. Bu yüzden saçıma bakmak ve düzeltmek için aynamı çıkarttım. Lakabın buradan geldiğini düşünüyorum.

VIP filmini tanıtmaya başladı

JS: Bu benim kötü adam rolünü denemekte ilk seferim bu yüzden rol için hazırlanmayı istedim. Ama yönetmen bana bir şey yapma deme. Bu yüzden repliklerimi söylerken bahsettiğim kayıp duygum var ama aslında öyle değilim.

MC: Bu çok dar bir rol, karakteri ortaya çıkarırken zor oluyor mu?

JS: Bir şey yapmamam gerektiği doğru bu husus çok zor(konuşurken) Ne diyordum? Herkes gülmekten kırılır ( ne diyeceğini unutan bir adet jong suk J )

MC: Fotoğraflara göz atalım, muhtemelen ne diyeceğini hatırlayacaksın.


Ekranda VIP çekimlerinden 3 fotoğraf gösterildi.

JS: Bu filmde birlikte çalıştığım aktörlerin hepsi benden büyük olan sunbae'lerim. Aramızda büyük bir yaş farkı var. Bu yüzden sette biraz yalnız  hissediyordum. Ama Sunbae'lerim çok naziktiler, bana çok iyi muamele ettiler. Böylece çekimler düzgün bir şekilde tamamlandı. Film çekildikten sonra Jang Dong Gun imzasını almaya gittim, çünkü annem bunu yapmamı istedi. Annem bu zamana kadar benden kimsenin imzasını istemedi, ama sonunda Jang Dong Gun imzasını almamı istedi. 29 yıldır yaşıyorum, ancak annemin Jang Dong Gun'un gizli hayranı olduğunu bilmiyordum!

MC: Anneniz imzayı çerçeveletip evinin duvarına astı mı?

 JS: annem çok mutlu oldu ve bunu arkadaşlarına göstereceğini söylüyor (çaresiz yüz)

 Sonra yeni dizisi hakkında konuşmaya başlandı.-While You Were Sleeping'in  tanıtımı

JS: Şimdi senaryo okumaları yapıyoruz ve çekimlere hazırlık sahnelerini yapıyoruz, dizi Mart ayından erken çekilmeye başlanacak.

MC: Bu dizinin yazarı ayrıca Pinocchio ve I Hear Your Voice'un de yazarı olan Park Hye Ryun'dur. Sizi bu dizide de rol almanız için seçmesinde neden olan faktörün ne olduğunu düşünüyorsunuz? Lütfen sıraladıklarımdan birini seçin; 1 Güzel Yüz 2. İyi Vücut 3. Mükemmel Oyunculuk 4. Karizmatik olmanız

JS: (Seçemedi) biraz garip, aslında bunun nedeni hakkında çok az ipucu var. Park Hye Ryun, Pinokyo'yu çektikten sonra, olağanüstü oyunculuk becerilerim olduğuna dair beni övdü. Bununla birlikte, Hye Ryun, bu dizinin senaryosunu okurken de, oyunculuk becerilerimi küçümsediğini söyledi, bu yüzden daha çok çalışacağım (Jong Suk'un yüz ifadesi içten bir şekilde "lütfen bana inanın " der gibi yaptı.)

Ekranda Seven Firt Kisses  için giydiği çiçekli resmi gösterildi.

JS: Bu resmi çekimi beklerken sıkıldığım zamanda çekindim.

İnstagramda kedi ile oynadığı paylaşım hakkında:

JS:Busan'da VIP filmini çekerken, hava almak için set dışına çıkmıştım, orada bu kediyle tanıştım. Elimi uzattım ve o sadece beni takip etti. Oldukça uzun süre bekledim ve annesini hiç bir yerde görmedim, o yüzden onu yanımda getirdim. Evdeki köpeğimle iyi geçinmesini umuyordum, fakat sanırım pek anlaşamadılar. Şimdi onun için yeni bir yer buldum nasıl desem o kedi şirin ama karakteri gerçekten bir köpek gibi. Köpeğim Lion(Saja) şu anda annemin himayesinde, Walnut(kedinin adı) işe ben ilgilenemiyorum , bu yüzden onun için yeni bir sahip bulmalıydım.

Ardından ekranda, Singapur Fanmeetinginin sahne arkasında alınan Instagram videosu gösterildi ve JS, Manuel Eddy Kim'in bir şarkısını seslendirdi. Çok güzel şarkı söyledi ama şarkıları yarıdan fazlasına kadar söylemeye devam edemiyor. Böylece sonunda o gülmeye başlıyor ve elleriyle işaret ettikten sonra müzik durdu.

MC, hayranların Jong Suk'dan yapmasını istediği 4 maddeyi listeledi, biri onunla şarkı söylemek istedi. Ancak Jong Suk, herkesin bunu yapmak isteyebileceğini ve kargaşa çıkabileceğinden dolayı bunun mümkün olmadığını söyledi. Hayranlar Film için Jong'un Japonya'ya gelebileceğini umut ettiklerini söylediler. Jong Suk da en önemli noktayı önce bir davetiye olmalı şeklinde yanıtladı. MC de, yardım etmek için hayranlara o zaman çeşitli kaynaklara e-posta gönderilmesi gerektiğini istedi.

Fan Meetingin ilk yarısı bu şekilde sona erdi, Jong Suk pistte yürür gibi yaparak sahneden aşağıya doğru indi. (figürü gerçekten çok iyiydi!). Ara boyunca hayranlara Seven First Kisses'in videosu  gösterildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder