Arama yapmak için tıklayınız

18 Ocak 2018 Perşembe

LEE JONG SUK "MÜMKÜN OLDUĞUNCA DÜRÜST YAŞAMAK İSTİYORUM"




Oyuncu Lee Jong Suk geçen sene gerçekten yoğundu; While You Were Sleeping adlı dramada başrol oynadı,şair Nae Tae Joo ile işbirşiği yağarak "Hepsi Senin Suçun" adlı şiir kitabı yayınladı ve en son "Instyle" dergisiyle fotoğraf çekimi yaparak hoş cazibesini gösterdi.

Kapakta Lee Jong Suk basit ve duru güzelliğiyle bahar dolu gömlek giyiyor ve onun en direk cazibesi olan gözlerinde şefkat bulunuyor. Birinin dediğine göre Lee Jong Suk'un cansız ifadesi, cansız kıyafetleri ve çekim günündeki doğal pozları insanlara büyük bir görsel zevk verdi.

Lee Jong Suk hayata karşı basit düşüncelerini paylaştı. "Mümkün olduğunca dürüsr yaşamak istiyorum ama bu kolay değil. Bazen direk bir kelime ya da bir hareket bir yanlış anlamaya neden olabiliyor bu yüzden karmakarışık hissediyorum. İnsanlara "Ben nasıl biriyim" diye sorduğumda onların "güvenilir" diye cevap vermesini umut ediyorum.

"Yorgun olduğum ve her şeyi bırakmak istediğim zamanlar da oluyor. Buna rağmen yine de vazgeçemeyeceğim şeyler var. Son zamanlarda bırakmaya çalıştığım şeyleri bırakabildiğimi görüyorum. Çekim sırasında yoruldum ve çikolata yedim ve "Vayy , muhtemelen mutluluk bu" diye hissettim. Mutlu yaşamanın yollarını arıyorum.

Son olarak yaklaşan sevgililer gününde en tatlı şeyin ne olduğu sorulduğunda bir dakikalığına düşündü ve "Dört Kelime" Ne yapıyorsun?" Temperature Of Love dizisinde Ne yapıyorsun sorusunun anlamı insanı aşık olma isteği veren "Seni özlüyorum" anlamına geliyor.  Bunu söyledikten sonra gülümsedi

KAYNAK: Lee Jong Suk Baidu Bar
ÇEVİRİ: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder