Arama yapmak için tıklayınız

3 Ocak 2018 Çarşamba

LEE JONG SUK 2017'DE VERDİĞİ EN İYİ KARARI + YENİ YIL İÇİN PLANLARINI AÇIKLADI




Son zamanlarda yayınlanan  High Cut dergisiyle yapılan röportajda ve fotoğraf çekiminde oyuncu Lee Jong Suk başarılı yılına tekrar baktı.

2017 yılında yaptığı en iyi şey sorulduğunda oyuncu: "Kafe açmaktı. Benim favori projemdi." dedi.

"Eğer bir programım yoksa uyanır uyanmaz kafeye gittiğim çok fazla zaman var. Daha önce oyunculuktan başka bir şeyle ilgilenmediğim için tamamen farklı bir dünya gibi hissettiriyor." diye açıkladı.

"Şu ana kadar proje seçerken sanırım aslında güçlü bir çerçeveye sahip olan ve anlamlı olanlara ya da nedeni olanlara odaklandım. 2018'de romantik komedi ya da melodrama gibi izlemek için daha hafif bir şeyler denemek istiyorum. " diyerek Lee Jong Suk 2018' de telaşsız rollerde oynamak istediğini paylaştı.

Oyuncu aynı zamanda 2017 hit SBS draması ""While You Were Sleeping"i dile getirdi."Kim Won Hee ile olduğum her sahneyi seviyorum. Bahsettiğin sahneyi çektikten sonra ona daha çok sevgi dolu oldum. " diyerek oyuncu karakterinin Choi Dam Dong'a ( Kim Won Hee'nin oynadığı] tepki gösterdiği sahneye değindi.

"Birbirimize karşı komik biçimde kontrolümüzü kaybetmemizi gerektiren çok fazla sahne vardı ama o zamanlar bile onu izlerken çok şey öğrendim." diye devam etti. Aktör ayrıca Kim Won Hee' nin doğaçlamalarına ne kadar düşünce kattığını ve komedi olduğu için sahneleri hafife almama tavrını övdü.

KAYNAK: Soompi
ÇEVİRİ: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder