Arama yapmak için tıklayınız

21 Ağustos 2016 Pazar

HAN HYO JOO INSTYLE DERGİSİ RÖPORTAJINDA LEE JONG SUK'DAN BAHSETTİ


Jong Suk tahmin ettiğimden de daha açık tenli, uzun boylu, yüz hatları net… O gerçekten de bir manhwa (çizgi romandan çıkmış karakter) karakteri gibi görünüyor. Onun partneri olarak daha genç görünebilmek için argo kullanmaya çalışıyorum. (gülüyor) Saç stilimi dahi değiştirdim. Çekimler eğlenceli geçiyor.
İnsanlar, partnerler genç olduğunda mantık duygusunun  iyi kavranmasının zor olduğunu söylüyor.
Bu yıl 30 yaşıma girdim ve kendimden daha genç birisi ile ilk kez rol aldım. Ancak, Jong Suk doğal bir şekilde bana"noona” diye seslendiğinden birbirimize karşı nasıl hitap edeceğimiz konusunda hiç vakit kaybetmedik. Dizi çekimlerinde arkadaş (aynı yaşta ) gibiyiz. Oyunculuğumuz sırasında aramızdaki iki yaş farkını hissetmiyorum. Bazı genç erkekler tahmin ettiğimden daha çok erkeksi oluyor.Yaşın mantıklı hisleri belirleyen bir faktör olup olmadığını merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder