Arama yapmak için tıklayınız

15 Ağustos 2016 Pazartesi

Lee Jong Suk W-Korea 2016 Ağustos Ayı Röportajı

Editör Notu: Büyük bir plazada kaybolmak ve çılgın kutlamalar arasında huzurlu kalmak isteyen bir adam. O tüm bunları sahne ışıkları altındayken hayal ediyor. O bir aktör olmasına rağmen Lee Jong Suk tercihleriyle set kurallarından kaçınıyor.

S1: Bugün bu iki fotoğrafçıyla özel bir çekim yapmak nasıl hissettirdi?
Bugün birlikte çalıştığım fotoğrafçılarla gençliğimden beri tanışıyorum ve birlikte çok zor zamanlar atlattık. Geleceğimizin belli olmadığı 20’li yaşlarımızın başında tanıştık ve endişelerimizi birlikte paylaştık. Çıkış yaptıktan sonra çok fazla konuşamadık ama böyle birlikte çalışmak özel hissettiriyor. İş arkadaşlarıymışız gibi bir his var.
S2: Zor zamanlar atlattığını duydum. Fakat kariyerin çıkış yapmandan itibaren mükemmel görünüyor
Geçen sene ara vermiş olmama rağmen durmadan sürekli çalışmaya gayret ediyorum.
S3: Bu süre zarfında ne yaptın?
Evimden bile çıkmadım. Eğer yaptığım bir şeyi söylemek gerekirse köpek yavrusu yetiştirdiğimi söyleyebilirim. Önceden bir tane daha köpeğim vardı ama çok yoğun olduğum için aileme yollamak zorunda kaldım. O aileme çok bağlandı ve bir süre sonra beni tanımamaya bile başladı. Onlar normalde köpekleri sevmemesine rağmen köpekler onları kedilerine bağlayacak kadar akıllı ve anlayışlılardı bu yüzden onlar bana geri göndermek istemediler. Şimdi iki köpek birlikte mutlu bir şekilde oynuyor.
S4: Uzun bir ara vermiş olmanın özel bir nedeni var mı?
Oyunculuktan korkmaya başladım. Önceden dizi izlemeyi severdim. Ayrıca kendi oyunculuğumu adaletlice eleştirmek için kendi güncel işlerimi de izlerim. Diğer oyuncuların dizilerini izlerken her zaman bir şey öğreniyorum ama birden artık bunu fark edememeye başlamıştım. Tek seferde çok fazla dizide rol almanın enerjimi tükettiğini düşündüm böylece dinlenmeye ve kendimi yenilemeye karar verdim.
S5: Şimdi yeni bir diziye başladın. Tamamen kendini yeniledin mi yoksa böyle daha fazla ara veremeyeceğini mi düşündün?
Doğruya en yakını söylemem gerekirse başka seçeneğim yoktu. Bu kadar uzun süre hiç böyle ara vermemiştim. Hala ne olacağı hakkında korkularım var ama bu daha iyi olmayacaktı. Bu yüzden hareketlenmeye karar verdim. Oyunculuk kursuna gittim ve yeni oyuncuların performanslarını izledim. En küçük fırsatlara bile önem verdiğim zamanları hatırladım ve belki geri dönmem gerektiğini düşündüm.
S6: Çıkış yaptığın zamandan bu yana daha cesur görünüyorsun ya da daha kararlı ve tutkulu
-Önceden utangaç ve cesaretsizdim. Çıkış zamanlarımda çektiğim “High Kick 3” ve “School 2013” bile yeni ünlü aktörlerin yetenek gösterileriyle seçildiği dizilerdi. Bunu şaşırtıcı şekilde utanmadan bitirdim ama devamında beni başarı korkutmaya başladı. Kendi oyunculuk yeteneklerimi değerlendirmeye başladım.
S7: Hiç düşüş yaşayacağını düşündün mü?
Sanırım işime ara vermeme çok büyük bir sebep değildi. Daha doğrusu öyle düşünüyorum çünkü doğuştan gelen oyunculuk yeteneklerimi göstermek istiyorum. Ayrıca şimdi alışılagelmiş yeteneklerim yerine yeni bir yöntem kullanarak yeni rolümü nasıl ifade edeceğim konusunda endişeliyim. Farklı rollerin oyunculuklarının değişime uğrayışını karşılaştırırsak, kişinin sesini ve tavrını değiştirmek şu an en popüler yöntem. İzleyiciler aktörün performansını görmeden hemen konuşmaya başlayacak. ”Bu aktör bağımsız bir filmdendi ve bu diğeri de önceden modeldi.” Bu tarz önyargılar. Hiçbir zaman öncesinde böyle fikirlerden bahsetmedim ya da vurgulamadım. Ama çıkışımdan önce film ya da dizi çekmiş olmama rağmen modellikten gelmiş aktör etiketi yedim. Oyunculuğuma konsantre oldum çünkü bu tarz kalıplaşmış düşünceleri yıkmak istedim.”Doctor Stranger” “Hot Blooded Youth” çekimleri boyunca elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım ve sonrasında “Pinocchio” yu çektim. Senarist Park Hye Ryun ve yönetmen Jo Soo Won ayrıca elemanlarıyla çok sevdiğim bir takımdı, diziyi çekmeyi kabul ettim. Ama sahneleri kontrol ettiğimde Pinocchio’ daki oyunculuğumu daha iyi buldum. Usanmış şekilde tüm çabamla çekim yapmaktansa, serbest bırakıp rahat bir şekilde olmak daha doğru. Buna hayret etmiştim.
S8: Yeni dizin “W” 20 Temmuz’da yayınlanacak. Partnerin Han Hyo Joo ile birlikte çalışmak nasıl hissettiriyor?
Dizinin kendisi çok zor ve dürüst olmak gerekirse denemem gerektiğini düşündüm. Çünkü ilk iki bölüm çok ilgi çekiciydi ve benim rolüm nispeten azdı. Rolümün sonrasında önemli bir rol olacak kadar büyüyeceğini bilmiyordum.(güler) Bunu bitirebilirsem çok şey öğrenebileceğimi düşündüm. Bu zor olmasına sunbaem Hyo Joo noona bana çok fazla yardım etti. Onun kamera çekim yapmadığında bile bana olan tavrı için minnettarım. O hayal ettiğimden daha neşeli biri.
S9:  W’nun ana karakteri Kang Chul olağanüstü yetenekli, zengin ve iyi bir itibara sahip fantastik bir karakter. Bu hayali kişi olağanüstü. İzleyicilere bu karakteri gerçeklik katarak vermek zor olmalı, doğru mu? Bu rolü nasıl canlandırıyorsun?
Yazarın yarattığı karakter çok erkeksi ve havalı. Ama senaryonun içine girdikçe karakteri bazen şakacı ve küstah buldum. Tümünü hesaba katarsak karakter problemi çözerken ciddi ama tedbirsiz. Bu bazen beni iki kişi arasında uygun bir denge bulmamamı gerektirdi. Ama ben yazılan karakterimden daha çok yaşımdan ve genç görünüşümden dolayı endişeleniyorum. Kasıtlı olmamasına rağmen alçak tonda konuştuğum yerler vardı. Özellikle gerçek ve fantastik dünya arasında farklı oynamak istemedim. Seyircilere gerçek olduğu hissini verdirmem gerektiğini düşündüm. Tabi ki gerçeklik ve hayal arasında bir fark var. Dizi fantastik ve karakterler sahte ama bunu yapabileceğimi düşünüyorum. Oynarken problemleri çözmek için kendime güvenim var. Bu her zamankinden daha zor olsa da en iyisini yapmaya çalışacağım.
S10: ”I Hear Your Voice” “Doctor Stranger” “Pinocchio” yer aldığın tüm diziler yüksek izleyici reytinglerine sahip.Senaryo seçmede gelişmiş iyi bir göze sahipsin gibi görünüyor. Senaryo seçerken senin için en önemli unsur nedir?
Kendim de büyük bir dizi severim ve çok fazla dizi izledim. Filmlerdense dizi izlemeyi tercih ediyorum. Çoğu kadın izleyicinin beğenebileceği aşk hikayeleri için ben de aynı şeyleri hissediyorum. Yüksek izleyici reytingine sahip dizilerin, her sahnesinin arkasında gizli bir anlam saklı sanatsal filmlerden daha ilgi çekici olduğunu düşünüyorum. Dinlemeyi sevdiğim müzik her zaman Melon top listesinde olur. Aslında sözleri kolay anlaşılır şarkıları “Boom Shakalaka” gibi sözleri zor anlaşılır şarkılara tercih ediyorum.(güler) Bu benim kişisel zevkimden dolayı mı bilmiyorum. Belki halkın hislerine sahibim. Bazen bir senaryo okuduğumda onun hemen başarılı olabileceğinin hissini alabiliyorum.
S11: Boş zamanın süresinde dizi izledin mi?
Uyumadan önce genellikle kendi dizimden 1-2 bölüm izlerim. Bu eğlenceli çünkü eski dizilerim sayesinde gelişimimi görebiliyorum.
S12: Diğer dizileri izlerken özellikle oyuncuların yeteneklerine mi dikkat edersin?
İlk başta genel olarak oyunculuğa ya da sahnelerin birleşimine dikkat ederim. Çok popüler bazı dizilerde bile bilerek planlanmış gibi görünen bazı romantik sahneleri izlerken rahatsız ediyor ve seyirci huzursuz hissediyor. Bir öpüşme sahnesini düşündüğümde hangi açının daha doğru ve hoş duracağına dikkat ederim. Bence bir öpüşme sahnesi sadece gölgesini gösteren bir tam görüntüyle bile iyi görünmeli.
S13: Gerçekten çok detaylı bir gözlemcisin. Doğduğundan beri hep böyle meraklı mısın?
Çok meraklı ve oldukça hassas biriyim. Kendimi başkalarının yanında hemen küçük görebiliyorum. Benim yaşımda olan mükemmel oyuncular var. Aynı yaşlarda olmamıza rağmen onlar kadar iyi bir oyunculuk hiçbir zaman sergileyemeyecekmişim gibi hissediyorum. Ben büyüme çağımda daha az iniş ve çıkışlar yaşadım. Bir problemi çözememem ya da şansın bana uğramaması gibi durumları çok fazla yaşadığımı söyleyebilirim. Mimiklerini çok fazla kullanması gereken bir oyuncu olarak bazen hayattaki başarısızlıklar işimiz için bir kaynak olabiliyor. Böyle zamanlarda kendimi eksik buluyorum. Örneğin ağlamam gereken bir sahne oluyor ama hafızamda sakladığım çok fazla anım yok. Dizi ve filmlerden yararlanabilirim ama bu yöntem de oldukça sınırlı.
S14: Bu kadar hassas olmak sana engel olmuyor mu?
Çok fazla. Çok çabuk incinebilen kırılgan kalpli biri olduğumu kabul ediyorum. Hassas kalbim yüzünden herhangi bir haber ya da küçük bir olay varsa işimi etkileyebiliyor. Menajerime bile eğer beni şok edecek bir olay varsa bust çekimini (yüz odaklı fotoğraf çekimi) tamamladıktan sonra söylemesini istedim çünkü tüm duygularım yüzüme yansıyacaktı. Bir bira sloganı var: “Hiçbir şey yapmazsan, hiçbir şey olmayacak.” Ben aslında hiçbir şeyin olmadığı tarzda bir hayat seviyorum.
S15: Sakin bir hayat istiyorsan fener bekçiliği ya da ona benzer bir iş yapman gerekmez miydi? Halkın ilgisinin ve sevgisinin üstünde olduğu bir işi nasıl seçtin?
Tabi ki çok sık övgü aldım. Buna rağmen ilk başlarda korkuyordum.
S16: İçe dönük bir karakter ile müthiş iradeli bir rol oynaman inanılmaz duruyor.
-Çünkü işimi seviyorum ve dizilerimin başarılı olup daha fazla izlenmesini istiyorum. Bu benim işim ve istediğim gibi olursa bu beni iyi hissettirir. Dizideki karakter kurgulanmış biri ve benim yüzüme sahip olmasına rağmen benden farklı bir insan. Bu yüzden her dizi farklı bir fantastik dünyadır. Bir romantik dizide bile saçımı ve makyajımı yapmam gerekiyor böylece gerçek hayattan daha mükemmel duruyor. Böyle mükemmel kişi olabilmek için çalıştığımda benim dünyam da genişliyor.
S17: Bir röportajında halkın istediği “Çiçek Adam” ya da “Mükemmel Çiçek Çocuk” tasvirine alıştığını ama aslında maço bir oyuncu olmak istediğini söylediğini hatırlıyorum.
Yoksun olduğum görüntünün türünde bir şeyler yapmak çok istiyorum. Aktörler arasında Lee Min Ho ve Kim Woo Bin gibi güçlü ve geleceğini belirlemiş kişileri severim. Tarafsızca bu tarz bir görüntüyü elde edebileceğim konusunda şüphelerim var. Bu yüzden cinayet dizileri ya da çok fazla erkeksilik gerektiren bir dizide oynamak istedim. Geçen sene düşündüğüm birkaç proje vardı ama en sonunda korku ve belirsizlik yüzünden vazgeçtim. Hala 20’li yaşlarımdayken öncelikle kendi yeteneklerimle devam etmek istiyorum. “W” sadece ortasında, bu dizide ne kadar gidebileceğimi görmek için denemek istedim.
S18: W’ da atıcı bir atlet olarak gözüküyorsun. %100 aşırı dikkat gerektiren bir sporun senin için uygun olduğunu düşünüyor musun?
Beden eğitimi dersinden nefret eden bir öğrenciydim. Gözlemci öğrenciye 1000 won ya da bir çörek verirdim böylece sınıfta durmama izin verirdi. Son zamanlarda ağırlık çalışması yapıyorum. Projelerim için olsa da yüzme ve masa tenisi de öğrenmem gerekti. Hiçbir şey yapmayan biri için her türlü şeyi öğrenmem gerekti. Bir gün bir oyuncu arkadaşımla birlikte “Siyah Kuğu” izliyordum ve sunbae noona “Biz sanatımızı gerçekten kolayca üstlenebiliyoruz.”dedi. Natalie Portman dizide gerçekten harika bir balerin olabilmek için çok çalışmış olmalı. Bunu onun arka kaslarından ve dans edişinden söyleyebilirsiniz.
S19:  Seni ne mutlu eder?
Seyahate çıkmak ya da deniz kenarından yemek satın almak… Bu gibi şeyler. Ben özel bir seyahate ihtiyaç duyan tiplerden değilim, bir ya da iki gün evde kalsam bana yeter.  Bu benim ünlü olmamdan ya da çok fazla insanın bulunduğu yerlere gidersem insanların bana dik dik bakmasından endişelenmemden değil. Evimden çıkmayı eskiden beri sevmem. Param olmadığı zamanlarda ve sadece 5000 wonum olduğunda iyi bir yemek yemek yerine eve gitmek için taksiye binerdim.
S20: Son zamanlarda yaptığın en eğlenceli şey ne?
 Bir gün ezberlemem gereken çok fazla satır vardı bu yüzden gece 1-2’ye kadar senaryo çalışıyordum. Canım birden kızarmış biber çekti ve birlikte yemek için menajerimi aradım ama onu gecenin ortasında dışarı sürüklediğim için kendimi kötü hissettim. Sonrasında bahsine futbol oynadık. Oyunların nasıl oynandığını gerçekten bilmiyorum bu yüzden kaybettiğimi sandım. Biraz para bile verdim. Sonunda elimden gelenin en iyisini yapmıştım ama ona 300.000 won civarı kaybettim ve karşılığında kızmaya başladım. Ama bu benim hayatımın sadece kısa bir bölümü. Eğer içki içebilseydim bir sürü insanla tanışabilirdim ve birçok hoş restoran öğrenebilirdim. Ama içemiyorum bile…
S21: Sosyal medya hesaplarında kişisel şeylerden bahsetmiyor musun?
Fotoğrafları ayarlayıp bazı emojilerle yükleyen bir menajerim var. İnsanlar emojilere tutkulu olduklarından onlarda anlam bulmaya çalışıyorlar ama ben bunun biraz tehlikeli olduğunu hissettim. Bu yüzden ifadelerimi daha aza indirmeye çalışıyorum. İnsanların beni bitkin olarak tanımasına izin verirsem bunun yanlış anlaşılmaya neden olacağından endişeliyim. Birine mesaj atarken bile duyguları incinir diye en ufak ayrıntılarıyla bile uğraşırım. Eğer bu insan mesajı sadece kelimelerle yorumlarsa konu daha da çarpıtılabilir. Bu yüzden arkadaşlarım Instagram kullandığında ana sayfamı kontrol ederken bir yandan kendimi memnun ediyorum ve herkes iyi, mutlu bir hayat yaşıyormuş gibi hissediyorum.
S22: Kedinde en çok güvendiğin şey nedir?
Detaylarda inatçıyımdır. Kendi oyunculuğumu kontrol ederken eğer sevmediğim bir şey varsa onu tekrar tekrar 300 kere izleyebilirim; tam çekim, bel çekimi, göğüs çekimi… Eğer kendimde iyi bir nokta olarak sayabilirsek o zaman bu.
S23: Yeni biriyle arkadaş olamıyorsan peki elemanlarınla nelerden konuşursun?
Ben çok az konuşurum. Diyaloglarımız genellikle bugünün programını sormakla sınırlı. Herkes kendiyle uğraşıyor, hepimizin kendi çile ve duyguları var. Sorunlarımı kelimelere dökmekte zorlanırım bu yüzden etrafımdaki insanlarla gerçekten sohbet etmem.
S24: Önceden hazırlanmış dizilere uymuyormuşsun gibi görünüyor
Sanırım çok bitkin olurdum. Dizi yayınlandıktan sonra iyi yorumları görmek oynarken aşağılık duygusunu yenmem için bir motivasyon oluşturuyor. Bu sefer maalesef dizi çekimi erken başladı ve bu yüzden motivasyon almam için herhangi iyi bir yorum almadım. Senaryo yayın gününden birkaç gün önce çıkıyor ve sen bölümü yetiştirmeye çalışıyorsun. Vücut çok yoruluyor ama izleyicilerin yorumları bana enerji veriyor.
S25: Oyuncu olmasaydın ne yapıyor olurdun?
Muhtemelen hiçbir şey. Ailem bir pansiyon işletiyor belki orda onlara yardım ediyor olabilirdim.
S26: İçine kapanık olduğunu söylüyorsun ama endişelerini ve zayıf yönlerini röportajlarda sürekli paylaşıyormuşsun gibi hissettiriyor.
Gerçek hayatta biriyle sürekli konuşmak gibi bir şansım yok. Her 6 ayda bir liseden arkadaşlarımla buluştuğumda bile sürekli geçmişte olmuş aynı şeylerden bahsediyoruz. Bir insanla gün içinde ve gün dışında çalışırken sohbetimiz sadece günlük konuşmalarla sınırlı kalıyor. Bir topluma girince yeni bir arkadaşlık çevresi kurarsın ve söylediklerinde dikkatli olmaya çalışırsın bu yüzden mümkün olduğunca az konuşuyorum. Röportajlar boyunca sizler soru sorduğunuzda onlara cevap vermek kendimi yeniden keşfetmek için bir besinmiş gibi hissettiriyor.
S27: Son zamanlarda kalbini acıtan bir düşünce oldu mu?
Eğer onları sınırlandırabilsem onların mümkün olduğunca hepsinden kurtulmak isterdim. Sonuç hemen gözle görülmese de bu sırada kendimin yeni bir yönünü gösterebilirim, değil mi?

10 yorum:

  1. Eğer Biz, meşru kredi borç veren yapmak olduğu bir kredi ve garanti gerekir. Biz mali yardım ile bir şirketiz. Biz kötü bir kredi var veya iş yatırım, faturaları ödemek için paraya ihtiyacım mali yardım ihtiyacı olan bireyler, borç para. Ben güvenilir yararlanıcı yardımda sizi bilgilendirmek için bu orta kullanmak istiyorum, biz bir kredi e-mail yoluyla bize ulaşın size sunmaktan mutluluk olacaktır: ramzanhelp31@gmail.com

    sağlanan hizmetler şunlardır

    * Borç Konsolidasyon
    * İşletme Kredileri
    * Kişisel krediler.
    * Araba kredileri
    Kiralama ve ev kredileri

    yılda% 4 bizim faiz oranı ile, eğer ilgi, söyle. E-posta ile bize ulaşın: ramzanhelp31@gmail.com

    Not: Tüm ilgilenen kişiler acil müdahale ve bir kredi almak için ayrıntılı bilgi için e-posta adresine mesaj göndermek gerekir.

    En içten dileklerimle.

    YanıtlaSil
  2. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. İyi Günler, Aranıyor Krediler ve İpotekler için sıkıldınız mı? Bankalar ve Diğer Mali Kuruluşlar tarafından sürekli devreden çıktın mı, bir iş adamı ya da kadın mısın? Herhangi bir mali karışıklığa mı sahipsiniz yoksa kendi işini başlatmak için para gerekiyor mu? Borcunuzu ödemek veya faturalarınızı ödemek ya da güzel bir iş kurmak için borç almaya ihtiyacınız var mı? Düşük bir kredi puanı var mı? Her dönem için% 2 faiz oranı ile 1.000.00 Minimum ile 10 Milyon Maksimum arasında değişen krediler sunuyoruz. Iş geliştirme için krediler rekabet avantajı / iş genişleme. Biz sertifikalı, güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik. Gayrimenkul ve her çeşit iş finansmanı için bir işbirliği finansmanı yaparak, maksimum beş ila elli yıla kadar uzun vadeli kredi vermekteyiz. Sadece borçlunun bilgilerini doldurun ve hemen evansjackloanfirm1101@gmail.com adresinden bize geri dönün.

    Adınız:_________
    Senin adresin:______
    Senin ülken:______
    Kredi miktarı:_______
    Yaş:_______________
    Seks:_______________
    Kredi Süresi: __________
    Aylık gelir:_________
    Cep telefonu numarası:____

    Lütfen ilgileniyorsanız, hızlı yanıtınızı bekliyoruz.
    Bayan Karin Lucas

    YanıtlaSil
  4. MERHABA; Borcu ödemek için% 1 faiz oranında garanti verdiğiniz acil bir krediye ihtiyacınız var mı?
    Hesaplar veya iş amaçlı mı? Ben olursam, lütfen bugün bize ve bizimle iletişime geç.
    Şirketin e-postası {adoifloans@gmail.com}
    ==========================
    ==========================
    Tam adlar:

    Ülke:

    Belirtmek, bildirmek:

    Gerekli kredi miktarı:

    Kredi süresi:

    Kişisel telefon numarası:

    Aylık gelir:

    Çok teşekkür ederim.
    [Adoifloans@gmail.com]
    Selamlar
    ADOIF KREDİLERİ.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ... benim adım Janice Albert ve bugün çok mutluyum çünkü bu iyi Adam'tan ipotek aldım. Bu yüzden bu mesajı tüm ipotek arayanlara tüm dünyaya paylaşıyorum. ipotek ihtiyacınız varsa ve banka, özel şirket ve hatta dolandırıcılar tarafından ayarlanmışsa o zaman artık endişelenmeyin ve iyi bir İş Adamına ait olan bu meşru şirketle iletişime geçin, şimdi johnloanfirm2@gmail.com ile iletişime geçin.

    YanıtlaSil
  6. Bana kredi borçlusu için apexloans'ın batısına teşekkür etmek istiyorum. Ben apeksloans'ın Bay Westty'siyle tanışana kadar birkaç kez kredi almaya çalışırken birkaç kere aldatıyordum ve bana kredi verdi. okunaklı bir krediye ihtiyacınız varsa, bugün apexloans@yahoo.com adresinden başvurun.

    YanıtlaSil
  7. Her türlü maddi sıkıntınız var mı? Borçlarınızı ödemek için kredi mi istiyorsunuz? Finansal krizde misin? Her türlü krediyi tedavi etmek için bize güvenin, aşağıya bakın. Biz kayıtlı ve
    asgari 6 ay ve azami 30 yıllık bir süre için% 2 oranında bir kredi vermek üzere yetkili şirket.
    2000 yılında en az 50 milyona kadar kredi veriyoruz.
    farklı hizmetler sunuyoruz
    Bireysel Krediler (Güvenli ve teminatsız)
    * İşletme Kredileri (Güvenli ve teminatsız)
    * Ev geliştirme
    * Mucit Kredileri
    * Otomatik Krediler
    * Evlilik İpoteği
    * Kredi sağlık, vb
    Yani .. eğer ilgilenirseniz, lütfen bize e-posta ile gönderiniz credithome007@gmail.com
    Tanrı ile her şey mümkün

    YanıtlaSil
  8. Getting a legitimate loan have always been a huge problem To clients who have financial problem and need solution to it. The issue of credit and collateral are something that clients are always worried about when seeking a loan from a legitimate lender. But.. we have made that difference in the lending industry. We can arrange for a loan from the range of $10,500. to $30,000.000 as low as 2% interest Kindly respond immediately to this mail: highclassloanfund@gmail.com Our Services Include the Following: Debt Consolidation Second Mortgage Business Loans Personal Loans International Loans Loan for any kinds Family loan E.T.C No social security and no credit check, 100% Guarantee. All you have to do is let us know exactly what you want and we will surely make your dream come true. (High.Class.Loan.Fund.Company). says YES when your banks say NO. Lastly, we fund small scale loan firm, intermediaries, small scale financial institutions for we have unlimited capital. For further details to go about procuring a loan contact us, Kindly respond immediately to this email: highclassloanfund@gmail.com NOTE:Bear in mind that it will only take less than 24 Hours to process your file is 100% Guaranteed no matter your Credit Score. Get your instant loan approval Our Services Include the Following: Debt Consolidation Second Mortgage Business Loans Personal Loans International Loans Loan for any kinds Family loan E.T.C Phone Number +1 917 259-4165 We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your loans or finances. Yours Sincerely, Mr Chris Fluent.

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil
  10. Drake Grove Finance Limited provides personal loans/business loans/trade finance/import & export loans/project loans to companies of all sizes ranging from individuals, companies and trader's globally. Just one simple process, We make financing the growth of your business simple, transparent, and fair.


    No jargon, no hidden fees
    Simple approval process
    Fast business loans funded in just 2-3 business days
    Low Interest rate of 2%
    Zero credit checks required
    Flexible repayment schedules
    CIS & KYC required for all loan applicant irrespective of location/country
    Loan Duration: f1 year - 25 years
    Grace period of 12 - 24 months for large business loans/working capital
    Loan Funding/Financing is not limited to any geographical location or country whatsoever


    Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. Email: loans@drakegrovefinance.net | Whtasapp: +44 7469 453827

    YanıtlaSil