Arama yapmak için tıklayınız

20 Ağustos 2016 Cumartesi

LEE JONG SUK'UN VIP FİLMİNDE KÖTÜ ADAM ROLÜ OYNAYACAĞIYLA İLGİLİ NETİZEN YORUMLARI


1.[+4,704, -125] Lee Jong Suk kötü adam olarak....Dört gözle bekliyorum...
2.[+3,937, -118] Onun kötü adam rolünü harika yapacağını hissediyorum.
3.[++3,142, -96] Popülerliği garantileyen dizileri seçmekte iyi ama filmlerini kendi ilgilendiği rollere göre seçiyor.Umarım ona çakarsın,seni destekliyorum. Sunbaelerinden çok şey öğreneceğini biliyorum fighting!!
4.[+2,689, -98] O çok genç görünüşlü biri ama kötü rol için anlaşma yapıyor,bu harika
5.[+2,094, -82] Onu kötü karakter olarak görmek için sabırsızlanıyorum
6.[+324, -23] O proje seçmek için iyi bir göze sahip. Secret Garden'da olduğu günler dün gibi ve biz bilmeden önce top star oldu.
7.[+307, -20] 20'lerinde aktörlerin seçebileceği filmler sınırlı sayıdadır ama Lee Jong Suk "New World" yönetmeninin filminde bir seri katil...Ne iyi bir seçim
8.[+289 -5] Şimdiye kadar o genelde adil karakterleri oynadı bu yüzden onu bir kerelik kötü adam olarak görmek için çok heyecanlıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder