Arama yapmak için tıklayınız

14 Haziran 2013 Cuma

50 Soruda Go Nam Soon


1- İsim/Yaş?
- Go Nam Soon/19
2-Boy/Kilo?
-Yaklaşık 1.85/ Asla tartılmam.
3-Cinsiyet?
-Erkek
4-Adres?
- Seoul, Sangmun-dong 256-3
5-Lakap?
-Hiçbir fikrim yok.
6-Vücudunuz hakkında bir sır?
- Söylemek istemiyorum. Bu bir sır.
7-Eğer estetik yaptırırsanız, vücudunuzun hangi bölümünü düzelttirmek istersiniz?
-Bunu yapmak istemiyorum.
8-Favori yemek?
-Ramyun.
9-En iyi yaptığın yemek?
-Ramyun.
10-Sık sık ziyaret yerler?
- Okul. Gerçekten okul dışında herhangi bir yere özellikle gitmem.
11-Americano veya cafe latte?
- İkisini de sevmiyorum.
12. Okulda, süper popüler ya da izole biri misin?
- Sınıf başkanıyım...
13- En son ağladığın zaman?
-Ben okulu bırakınca Heung Soo vazgeçmek zorunda kaldı.
14-En sık kullandığın kelimeler?
-Dikkat, selam.
15-Son zamanlarda okuduğun en komik çizgi roman?
-Adını unuttum.
16-İnsanlarda nefret ettiğin?
-Dedikoducu insanlar.
17-Bir gün piyango kazanırsan ilk ne yapmak istersin?
-Öğrencilere piyango satılmaz.
18- İdeal tipin?
-Özellikle bir şey yok.
19. Romantik bir deneyim?
-Unuttum.
20-Sen birine aşkını itiraf etmek için tüm cesaretini topladın ama hemen reddedildin. Buna ne dersin?
-Beni sevmiyor, bu iyi.
21-Sevgilin her sabah onu almaya gelmeni istiyor. Ne dersin?
-Sabah aramaları, bu kadarını yapabilirim.
22-Noel için ne yaptın?
- Part-time iş.
23-Yatağına yakın olan şeyler?
-Masam.
24-Son zamanlarda en çok para harcadığın şey?
-Heungsoo'nun ders kitapları.
25. Çocukluğun hakkında ne hatırlıyorsun?
- Arkadaşlarımla oynarken, değil mi? Heung Soo'nune evinde yemek ve uyku. Heung Soo'nun futbol antremanını izlemek. Heung Soo ile otomat Breaking. Heung Soo ile bilek güreşi. Heung Soo ile satış makinesi kırma. Heung Soo ile bilek güreşi.
26. Hangisi daha önemli: arkadaşlar/aile?
- Arkadaşlar.
27. Aynaya baktığınızda ne düşünüyorsunuz?
- Şişmiş oluyor. Dudaklarım.
28-Sizin için ne zor oluyor?
-Ders planlarını toplamak. Kang Se Chan ile salona gitmek. Oh Jung Ho'yu kabullenmek.
29-En son gerçekten kızgın olduğun kişi?
-Hatırlamıyorum.
30-Şimdiye kadar oluşturduğun en büyük karışıklık?
-Test kağıtlarını çalmak. Ben yaptım ama Heung Soo'yu mahvetti.
31-Geçen yıl olan en kötü şey?
- Sınıf başkanı olmak.
32- Geçen yıl başına gelen en iyi şey?
- Yok.
33. Dünya üzerindeki en korkunç şey?
- Park Heungsoo.
34. En çok ne istiyorsun?
- Heungsoo'nun kalbi. Heungsoo'nun affını.
35. Neyi atmak istiyorsun?
- Kendimi.
36. Noraebang şarkın?
- "Don’t have anyone to go with."
37- Uykusuzluğun üstesinden gelmek için yöntem?
- Bilmiyorum.
38- Boş bir spor alanında bağırma istediğin şeyler?
- Sorular.
39- Giyim tarzınız nedir?
- Okul forması.
40- Ne zaman en karizmatik hissediyorsun?
- Sınıf başkanı olmama rağmen... Okul duvarları üzerinden atladığım zaman.
41- İnsanlar nasıl değerlendiriyorsun?
- Ben bu tür şeyler yapmam. Diğerlerini yargılamayı. Ben sadece böyle yaşamak istiyorum.
42- Karşı cinse karşı söylemek istediğin şeyler?
- Ben yumruk yiyerek büyüdüm. Siz kızlar oldukça güçlüsünüz.
43- Kaç yaşına kadar yaşamak istersin?
-Ölene kadar.
44- Telefonunuzun arka plan görüntüsü nedir?
- Takvim ve saat resmi.
45- Rehberinde 1 numara kim?
- Part-time işimin patronu.
46- 10 yıl sonrası için planın?
-Ben mezun olduktan 3 yıl sonra görüşelim.
47. Garip hissettiğinizde ne yaparsın?
-Sadece gözlerime kapatırım ve içime dönerim.
48- Uyandığında ilk yaptığın?
-Yüzümü yıkar ve dişlerimi fırçalarım.
49- Zamanda geriye gidebilseydin nereye giderdin?
-Özel bir an düşünemiyorum. Mümkünse Heung Soo'nun bacağını kırmadan önceye.
50-50 sorudan sonra nasıl hissediyorsun?
-Yapıp yapamadığımı düşündüm. Yaptım.

Kaynak: 10asia
Çeviri: Mr.L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder