Arama yapmak için tıklayınız

22 Haziran 2013 Cumartesi

Lee Jong Suk Yakında Evlenmek mi İstiyor?

Lee Jong Suk bu sezon havadaki aşktan bir nefes yakalamış gibi görünüyor.
O yakında birini bulmak ve yuva kurmak isteğini ortaya koydu.

Ayın 21'inde me2day'inde
"Trugen reklamından bir önizlemem.Hehe. Bugün nasıldı? Yolunda gitti mi? İş düşündüğümden daha erken bitti ve ben eve gidiyorum. Bugün birine onu sevdiğimi söylemek ve sevildiğimi duymak istediğim günlerden biri. Ah! Ben evlenmek istiyorum. Keke."

Tabi ki ilk teklif bayan fanlardan oldu ve yorum yaptılar:
"Yakışıklısın. Neden evlenmiyoruz?
"Eğer bir kız arkadaşı varsa merak ediyorum."
"Umarım onun gibi bir adam bulurum."

Lee Jong Suk şu anda popüler dizi I Hear Your Voice ile her kadının kalbini yakalıyor.

Kaynak: allkpop
Çeviren: Mr.L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder