Arama yapmak için tıklayınız

29 Haziran 2013 Cumartesi

Lee Jong Suk'un Sevdiği Bakışlar

Aktör Lee Jong Suk ltifat alma konusunda utangaç olmadığını SBS'nin "One Night of TV Entertainment" programında ortaya çıkardı.

Muhabir özellikle hoşlandığı iltifatın hangisi olduğunu sordu ve o şöyle dedi:
-"Ben insanların bana şehvetli bakmasını gerçekten seviyorum. Bu seslerin biraz gizemli geldiğini düşünmüyor musun?"

Lee Jong Suk yorumladı: "Geçenlerde aegyolarımın ve skinshiplerimin iyi olduğunu tespit ettim. Eğlenceli olduğumu duydum. Hakkında düşündüğümde, hepsi doğru."

Aktör şu anda oynadığı popüler SBS dizisi I Hear Your Voice'da nasıl iyi yapılabileceğini göstermek hakkında konuştu.

O "Her zaman bir bölüm olduğunda reytingler yukarı gidiyor. Ben bundan çok cesaret alıyorum... Düşünceleri okuyabilen karakterimin nasıl olduğunu ifade etmek çok zor. Okuduğu düşüncelerde Hyesung başka birini seviyor." dedi.

Kaynak: Allkpop
Çeviri: Mr.L

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder