Arama yapmak için tıklayınız

15 Haziran 2013 Cumartesi

Ceci 2013 Röportajı ve Resimler

(Sadece bazı sorular çevirilmiştir.)



Ceci: Ünlü Okul dizileri serisinin bir parçası olmak stresli oldu mu?
-Başlangıçta stresten çok korktum. İlk başta yönetmen benden Jang Hyuk sunbaenim gibi olmamı istedi, adalet ve karizması yönünden bile. Ama ben hiç yapamayacağımı biliyorum. Karakterin pozisyonu hakkında karışıklık yaşandığı zaman, ben bu dünyadan ayrı olan çocuğu gördüm, Nam Soon. O dünyayı çok erken öğrendi ve hiçbir şeyi umursamıyordu. Karakterin içine girdim ve öğrenmeye başladım. -O hava gibi. Özellikle gücü olmadan.

Ceci: Beş yıl önce okul üniformasını çıkarmış bir kişi olarak, hangi karakterin bölümleri yankı uyandırır? Muhtemelen izleyici açısından farklıdır.
-Ben modelliğe lisedeyken başladım. bu yüzden benim çalışma hayatım da nispeten erken başladı. Bunun yerine hayal-dışı aramak rüyamı nasıl gerçekleştireceğimi keşfetmekten daha önemliydi. Arkadaşlarım konsol oyunları için kavga ederken ben bunu çok çocukça bulurdum. Hatta "Ben hepinizden farklıyım." diye düşünürdüm. Bütün zamanımı abilerle geçirirdim, hatta bazen zamanında okulda bile olamazdım. Şimdi geriye baktığımda bu küçük-yetişkin davranışlarımı çok aptalca buluyorum ve neden böyle yaptığımı merak ediyorum. Eğer okula geri dönseydim muhtemelen Nam Soon gibi olurdum.


Ceci: Muhtemelen aranızda benzerlikler vardır, yoksa bu kadar iyi oynayamazdın. Performansın sayesinde Nam Soon çok tartışılan bir konu oldu.
-Ben bu karakteri bu yüzden çok seviyorum. Her ne zaman Nam Soon'u düşünsem kelimelerle ifade edilemez şeyler hissediyorum.

Ceci: Çok popüler oldun, skandallar bile çıktı.
-Evet, popülaritesi sayesinde. Drama sona erdikten sonra sadece bir gezi için gidiyordum. Kardeşim Japonya'ya bir gezi planlanmış ve onunla gittim. Benim programımda bu dört gün ve üç geceydi aslında ama skandal nedeniyle erken bir gün geri gelmek zorunda kaldım... Bu çok üzücü.

Ceci: Son zamanlarda aldığın en unutulmaz yorum ne?
-Bir blog yazısında gördüm: "Lee Jong Suk, Go Nam Soon'dur." Bunu görünce çok sevindim. Kalbimin izleyici tarafından kabul edildiğini gösterir. Bu en iyi övgü.


Ceci: Aynaya baktığında hangi bölüm sana güvence veriyor?
-Görüntüm sıradan olsa da bu bir avantaj haline gelmiştir diye düşünüyorum.

Ceci: Sıradan göründüğünü söyledin?
-Uyanıp aynaya baktığımda, bugün çekilecek olan sahneler gözlerimin önünde görünür. Benim açımdan, yüzüm her gün farklı koşullarda farklı görünür. Serinin başındaki yüzümle, sonundaki yüz çok farklı görünüyor. Karakter değiştiğinde değiştirebiliyorsanız bu iyi. Sıradan bir yüzle, nasıl bir rolünüz olursa olsun bu durum sizi engellemez. Umarım boş bir resim kağıdı türündenimdir.

Ceci: Gözünün altındaki gözyaşı beni çok karizmatik.
-Gözyaşı benler kötü olur ama ben benimkiyle mutluyum.

Ceci: Son zamanlarda sen ve arkadaşın Kwanghee (ze:a) ile röportaj yaptık. Kıskançlığını ifade etmiyor değil mi?
-Kwanghee Woo Bin ile yakındır, onlar birlikte Wampire Idol'de ortaya çıktılar. Biz School çekimlerine başladığımızda önce Woo Bin, sonra beni arardı. (Ceci: Onu unutmamak için bir hatırlatma?) Evet. Bu yüzden ona dedim ki: "Aigoo, çok şirinsin."


Ceci: Son zamanlarda bir röportaj yaptık, Kwanghee "Aşk hakkında tavsiye bir sürü verdi." dedi.
LJS: Ben diğer hikayeleri dinlerken iyiyim ve tavsiye vermek iyi.

Ceci: Romantizme düşkün olduğun için ilişkilerinde bir sürü sürpriz hazırlayacaksın?
-Ben gerçekten iddialı bir adam değilim. Ne yapmalıyım?

İngilizce'ye çeviren: Lee Jong Suk Worldwide
Türkçe'ye çeviren: Mr.L











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder