Arama yapmak için tıklayınız

21 Ekim 2016 Cuma

LEE JONG SUK Ve HAN HYO JOO - “ÇİZGİ ROMANI ALTÜST EDEN ÇİFT Mİ? ÇOĞU KİŞİ OYUNCULUK YETENEKLERİNİ ÖVÜYOR

Moda dergisi olan Dazed&Confused,”W” dizisinin iki  başrol oyuncusu olan ve büyük ilgi gören Lee Jong Suk ve Han Hyo Joo’nun fotoğraf çekimlerini ve röportajlarını yayınladı.Dizideki kimyalarının,fotoğraf çekimlerinde de devam ettiğini görebiliyoruz.

Japonya’da gerçekleştirilen çekimlerde,ikili tüm cazibelerini gözler önüne serdi.Tıpkı dizideki Kang Chul ve Oh Yeon Joo gibi mükemmel bir çift görünümü sergilediler hatta o kadar iyi sergilediler ki bu durum,çalışanların onları alkışlamasına neden oldu.


O gün gerçekleştirilen röportajda,bu uyumu nasıl yakaladıklarının sırrı sorulduğunda Han Hyo Joo şöyle yanıt verdi:

“İletişim gerçekten çok önemli.İkimizin arasındaki iletişim büyük rol oynuyor.”

Lee Jong Suk ise şöyle cevap verdi: “Çekim yaparken Hyo Joo bana birçok kez yardımda bulundu.Dizinin 9.bölümünde Kang Chul’un hafızasının silindiği sahneyi nasıl sergileyeceğim hakkında çok stres yapmıştım ve bunun için Hyo Joo’nun tavsiyelerini aldım.”

Gerçeklik ve çizgi roman arasında gidip gelen sahnelerden dolayı kendileri “Çizgi romanı alt üst eden adam” ve “çizgi romanı alt üst eden kadın” gibi isimlerle anılıyor.Bu tür nitelemeler hakkında ne hissettikleri sorulduğunda Han Hyo Joo şunları söyledi:


“Gurur duydum.Ancak bu tür nitelendirici isimlerdense insanların yaptığım işi ve yeteneklerimi takdir etmesine daha mutlu oluyorum.” Bu sırada Lee Jong Suk şunları söyledi: “Bu doğru.Bu insanların gönlünde taht kurmanın başlangıcı.Bir aktör olarak insanların oyunculuğum hakkında yaptığı yorumları önemsiyorum.” İki oyuncu da gerçek düşüncelerini ayrı ayrı açıklamış oldu.

Son olarak iki oyuncu olarak birbirlerine ne söylemek istedikleri sorulduğunda Lee Jong Suk şunları söyledi: “Bu diziden önce,Han Hyo Joo’nun kibar ve sessiz bir kız olduğunu düşünüyordum.Tanıştıktan sonra bu düşüncelerim daha da güçlendi.Dışardan bakınca biraz hüzünlü bir duruşu var.Ancak onunla tanıştıktan sonra onun aslında çok neşeli biri olduğunu farkettim ve biraz şaşırdım.Bir projede böyle bir uyum yakalayabilmek bir oyuncu için çok güzel bir durum.”  Han Hyo Joo ise şunları söyledi: “Lee Jong Suk birçok meziyete sahip bir aktör.Tahmin ettiğimden daha fazla gücü var ve bir oyuncu olarak onun gerçekten çok iyi oyunculuk yetenekleri olduğunu itiraf etmeliyim!Akışına bırakıp oyunculuk yapmak gerçekten çok güzel.” İki aktör birbirine olan derin güvenlerini ve sevgilerini bu sözlerle dile getirmiş oldu.

“W” dizisinin birçok iyi yorum almasının yanında tamamen yeni bir tema ve hiçbir diziyle kıyaslanamayacak bir orjinalliğinin olduğunu görüyoruz.Lee Jong Suk ve Han Hyo Joo,biraz dinlendikten sonra kendilerini yine işlerine adayacaklar.İkilinin daha fazla fotoğraf ve röportajı için Dazed&Confused dergisinin Kasım sayısından gözlerinizi ayırmayın.

-feyzahyunah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder