Arama yapmak için tıklayınız

20 Eylül 2016 Salı

Bir Fanın Gözünden Seul Fan Buluşması [10.09.2016]


Fan buluşması duyurulduğunda  1 ay boyunca gitmek ya da gitmemek arasında kalbimle boğuştum.İş problemleri yüzünden Kore'ye 63 saatten fazlası için gidemezdim ,bu çok yorucu olurdu ve ilk gün yes24'den bilet alamadım.Gitmek isteyince tüm kötü şeylerin hepsi bir hafta içinde oldu.Ve tüm bu olanlardan sonra gitmemeye karar verdim.Her hafta Kang Chul'u görmek daha da kötü yaptı ve Ağustosun sonuna kadar aklımda dönüp dolaşıp durdu ve sonunda karar verdim, tamam,gitmeliyim ve iş arkadaşlarımdan tatil günü istedim.
Koltuğum sahneden uzaktaydı ve bu yıl salon daha büyüktü ve aydınlatmalıydı.LJS gerçekte gözlerimin aydınlık noktasıydı.Geçen yıl arkalara yakın oturuyordum ama gözlerimle açık bir şekilde görebiliyordum,bu sene  sadece aydınlık noktaydı.Seul fan buluşması hala en iyisi.Yanımda oturan kız yüzünden onun dediklerinin sadece %60'ını anlasam (yanımdaki Koreli kız fan buluşması boyunca çığlık atıp bağırmayı sürdürdü.) ve Koreceyi iyi dinlemekten uzak olsam da orda olmak sıcak hisettirdi.Diğer fan buluşmalara bakacak olursak o Seul fan buluşmasında konuşmakta daha rahattı.ve sunucu noona tüm yıllardakiyle aynı kişiydi,o onu tanıyor,onu konuşmaya itebiliyor ve onu anlayabiliyor.Onun Jong Suk'a bir soru sorduğu an vardı ve o hiç bir cevap vermedi sunucu da  "Ben akıl okuyucu değilim.Çevirebilmem için önce bir şeyler söylemelisin."gibi bir şey demişti.(O gerçek  çeviriyi kast etmedi ama o Jong Suk bir kaç kelime söyledikten sonra detaylandırıyordu ve röportajı yönetmek amaçlı sorular soruyordu.LJS cevap veremeden takılı kaldığında ben haha o Jong Suk diye düşünüyordum.
@rainy9 ve ben fan buluşmasından önce konuğun Yoon Kyun Sang olacağını düşünüyorduk ,ZionT'yi Jong Suk'un favori şarkısını söylerken görünce şaşırdım.Haha ama Yoon Kyun Sang sonradan gerçekten gözüktü ve oyunla sahneye seçilen fan kız çok şanslıydı haha.Yoon Kyun Sang'a gelen çığlık ZionT'ye bakaraktan daha fazlaydı.Bu ZionT için nasıl bir adaletsizlik
Onları birlikte görmek çok iyi hissettirdi.YKS ve LJS.JongSuk'u arkadaşlarıyla birlikte görmek beni sıcak ve sevgi dolu hissettirdi,onun dünkü Instagram güncellemerinde Yoon Kyun Sang ve Lee Sung Kyung'u gördüğümdeki gibi.Eğer ordaki bir kişiysen sadece fazlası.Fan buluşmasından bazı şeyleri kaydetmek isterdim.Oh Sung Moo ve Kang Chul'un gerçek dünyada ilk kez karşılaştıkları sahne gerçekte bir bölüm uzunluğundaydı ama onlar kesmiş(geçen gece senaryoyu kontrol ettim,6.bölümdeydi ve  bölümün 2/3'ünü kaplıyordu.)Ve o satırlarını arkadaşı Park Key Joon ile prova ediyor.Sunucu dizinin sahnesinden yapması en zor olanı sordu ve o kısa bir duraklamadan sonra 3.bölümdeki banyo sahnesini seçti,hala replikleri hatırlayabildiğini çekimden önce senaryoyu ezberlemesi gereken tiplerden olduğunu söyledi.Ve görünüşüne 10 üzerinden 3 ,W'daki oyunculuğuna ise 10 üzerinden 8 verdi.Ve yeni filmi için kilo alması gerekiyormuş.O yakın arkadaşlarından bahsederken YKS,KWB ve PKJ'den bahsetti.Yoon Kyun Sang ile içermiş.O sarhoş olmadan önce çok içebildiğini söyledi ama sunucu noona onun başı dönüyorsa vs. o çoktan sarhoş olmuş demektir dedi.
Tabi ki fan buluşmasına gitmenin en iyi yanı orda arkadaşlarla olmak.Uzun süredir tanıştığım rainy9'la bir çok konuda benzer olduğumuzu düşünüyoruz,hitoritabi ise benden bir metro uzaklıkta yaşıyor ama biz Seul'de yaşıdığımız yerden daha fazla buluştuk haha,benle çok fazla Jong Suk anısı paylaşan sobaniituzetto ile bu sefer sohbet edecek çok zamanımız olmadı ve ilk kez tanıştığım rainyfox inanılmaz fanartlar çiziyorsun ve instagramındaki mesajlardan çok duygulandım seninle daha fazla sohbet etmeliyiz,umarım tekrar buluşuruz!
Ve günümüzü Kang Chul'un köprüden atladığı yere giderek bitirdik.Hepinizle olmak çok eğlenceliydi.



Kaynak:amyhsk
Çeviri:LifeLoveBeauty


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder