Arama yapmak için tıklayınız

17 Eylül 2016 Cumartesi

Lee Jong Suk:"Gurur duyuyorum, Bu gerçekten yoğundu."




Lee Jong Suk YG Entertainment aracılığıyla "W" hakkındaki hislerini açıkladı. Jong Suk "Kang Chul, benim tarzımı değiştirmemde yardımcı oldu. Ben kendi performans potansiyelimi gördüm." dedi.

'W' 14 Eylül çarşamba günü başarılı bir şekilde sona erdi.

Lee Jong Suk, eski bir Olimpiyat birincisi olan ve  bir altın madalya kazanan sonrasında ise 800 milyar wonluk bir servete sahip olan Kang Chul karakterinde rol aldı. Sonrasında Kang Chul bir webtoon karakteri olduğunu unutmadan, gerçek dünya ile webtoon dünyası arasında gidip gelen özel bir karakter oldu.

Lee Jong Suk "Hikaye benim için yeniydi bu yüzden bunu yapmayı tercih ettim. Orada ezberlenecek satırlar çok fazlaydı ve hikaye benim  etrafımda hızla ilerliyordu ama ben bundan gurur duyuyorum. Ben personellerin ve mürettebatın tüm çalışmalarını takdir ediyorum. Diğer Chaebol(zengin) karakterlerin aksine, Kang Chul herkese karşı seviyeli konuşması sayesinde herkese göre hoş karşılandı "dedi.

Lee Jong Suk "Ben her zaman sert erkeklerin hareketlerine bakmışımdır. Maço bir görüntüye sahip olmadığım için bunu denemek istemiştim." şeklinde ilave etti.

Lee Jong Suk  "VIP" ile tekrar beyaz perdeye dönüş yapacak ve O Osaka ile Tokyo'da da bir fan toplantısı yapacak.

Çeviri:KYelfnr
Kaynak:HanCinema

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder