Arama yapmak için tıklayınız

21 Eylül 2016 Çarşamba

"W"NUN YAZARI TARTIŞILAN FİNAL BÖLÜMÜ İÇİN ALTERNATİF SONLARI ORTAYA ÇIKARDI.




MBC'nin dizisi "W"nun 20 Eylül'deki basın tıplasında yazar kenid kişsel görüşlerirni ve tartışılan final hakkındaki diğer fikirlerini açıkladı.

"Benim için mutlu veya kötü son olması hiç de önemli değildi. Ben "W"nun final bölümünü yazmadan önce çok düşündüm. Finalde izleyicilerden bir çok eleştiri aldım. Ben sadece insanlar için mutlu veya kötü sonun önemli olsuğunu ve hep hatırlanacağını unutmadan sona odaklanarak yazdım." Dedi.

Yazar "W" için özel bir son hakkında konuştu ve "Ben 'W'nun sonunu mutlu olacağını düşündüğümden dolayı yazmadım. Sadece onların gelecekteki mutluluklarını imâ eden bir son yazdım. Son daha tatmin edici olabilirdi fakat gerçekten bundan daha mutlu olamazdı." dedi.


Son Jae Jung daha sonra final için olası bir alternatifi paylaştı ve " Bence kötü bir son ile Kang Cheol'ün ölmesi daha iyi olurdu." şeklinde konuştu.


SONG JAE JUNG'UN LEE JONG SUK HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ




"Öncelikle ben tüm oyunculara minnettarım. Lee Jong Suk gerçekten bir çizgi roman karakteri gibi, onun böyle olması diziye somut bir gerçeklik kazandırdı. Ve bu en önemli olan şeydi. Ben ilk bölümü izledikten sonra onun gerçekten bir çizgi roman karakterine benzediğini hissettim. Lee Jong Suk, Kang Chul'dan çok farklı. Kang Chul 30 yaşlarında fakat onun zihni benim yaşımdaymış (45) gibi bir izlenim veriyor. Kang Chul gerçekten olgun bir karakter, hiç korkusu ve şüpheleri yok. O tam bir süperman gibi.

Bu karakter başlangıçta kolaydı fakat ortalara doğru zorlaşmaya başladı. Bu Lee Jong Suk için gerçekten zordu. Ben Jong Suk'a sonuna kadar motivasyonunu kaybetmeden devam edebildiği için çok müteşekkirim. Bununla O oyunculukta geniş mesafe kat etti. Seneryolarda pek çok ataklar vardı, o 3 kez ölümden döndü ve her dönüşü sanki yeni birer diziymiş gibi bir etki oluşturdu. Bu şekilde bence Jong Suk gelecekte çok daha iyi bir oyuncu olacağını göstermiş oldu.
Onun rolü gerçekten yorucuydu ama o hep iyiydi. Koşuşturduğu ve ağladığı pek çok sahne vardı. Onu bu duygularla yorduğum için üzgünüm."

Çeviri:KYelfnr
Kaynak:soompi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder