Arama yapmak için tıklayınız

18 Eylül 2016 Pazar

LEE JONG SUK: " W BENİM İÇİN BİR DÖNÜM NOKTASI OLABİLİR." DİYOR



Lee Jong Suk kendi dizisi "W" hakkında konuştu.

17 Eylül'de Instyle dergisinin Ekim sayısı için yaptığı çekim fotoğrafları yayınlandı. Oyuncu fotoğraf çekimlerinde herkesin zorlanarak çektirdiği pozları kusursuz bir şekilde yönetti ve kendisinin "resimsel dergi zanaatkarı" etiketine layık olduğunu kanıtladı.


Röportajda Lee Jong Suk "W" hakkındaki duygularından da bahsetti ve " Pinocchio' dan sonra bir yıl boyunca tamamen dinlendikten sonra bu projeye başlamayı arzu ettim." dedi.

"Şahsen W'dan sonra oyunculuğum hakkındaki endişelerim biraz daha arttı, ben kendi tarzımı görmek istedim ve gördüm de. Bence bu benim için bir dönüm noktası olacak." şeklinde konuştu.



Çeviri:KYelfnr
Kaynak:soompi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder