Arama yapmak için tıklayınız

29 Eylül 2016 Perşembe

LEE JONG SUK L'OFFICIEL HOMMES 2016 EKİM AYI RÖPORTAJI

Ben hikayelerin arkasındaki karakterleri anlamak istemişimdir. Böyle olduğu zaman, izleyiciler de karakterle empati kurar ve karakterin önemi daha çok ortaya çıkar. Yani bu yoruma açık olabilir. Basit romantik hikayeyle karşılaştırıldığında ise bu daha ilginç olabilir. Bence oyuncuların zaman içerisinde birbirleriyle iletişim ve tartışma süreci önemli.

S:"W" nun başarıyla tamamlanmasının ardından L’Officiel Hommes olarak öncelikle seni tebrik ediyoruz. Öncelikle W’nun çekimleri, orda yaşanılan olaylardan, çektiğin zorluklardan ve üzüntülerinden bahsetmek istiyoruz. Nasıl oldu da, çarşamba-perşembe günlerinin bir numaralı dizisi oldu. Gerçekte film sırasında ne gibi zorluklar yaşandı?

- Evet. En çok kafa karıştırıcı şey olayların çok hızlı ilerlemesiydi, benim sürekli karakterin duygularının gelişimini yeterince açıklamam gerektiğinden bunu yapmak fiziksel olarak zordu. 11.bölümde, "Kang Chul’ü her şeyin bir rüya olduğuna inandıracak ne olmalı? " diye düşündüğümde, işte o zaman, oyunculuğun gerçekten zor olduğunu anladım. Kang Chul’ün çizgi roman karakteri olduğunu ilk kez fark ettiği zaman, ben her şeyi onun ateşli konuşmasıyla ortaya koymuş olduğunu göstermek istedim. Onun ikinci kez kendini idrak etmesinde ise biraz rasyonel tarafını göstermeye çalıştım. Ben durmadan kendime " Ben Kang Chul olsam ne yapardım?" sorusunu sordum. Kadın başrolün duygularını ifade edilmesi de çok zordu. Çünkü duygusal değişim çok çabuk atlandığından izleyicilerin neler olduğunu anlayabilmesi için O tüm zamanlarında nasıl yapılacağının sıkıntısını yaşadı.

S: Tüm bu endişelere rağmen sonuç başarılı oldu. Peki bu zorlukların üstesinden nasıl geldin?

- Han Hyo Joo-ssi den destek aldım. O benim oyunculuğumu yakın bir mesafeden görüyordu, gözlerime baktığında ne söylediğini tam doğru cevap olmasa da biliyordu.

S: Bunun herhangi bir özel örneğini verebilir misin?

- 7.bölümde, ben ölüp de onun beni kurtardığı ve sonra benim onu aramaya gittiğim zaman. Bu enteresan bir olaydı ve ben içimden geldiği gibi davrandım ama bizim fikirlerimiz birbirine ters düştü. Karmaşık ve ince duygular içerisinde benim gözlerimden yaşlar aktı ama Han Hyo Joo-ssi ile bir çatışma yaşadığımızdan benim bağırmam gerekiyordu, bunu anlayamamıştım. Ve bu arada Han Hyo Joo-ssi çok dürüst bir kişi.

S:  O zamandan sonra senin oyunculuğuna daha çok yardımcı oldu, değil mi?

- Geriye dönüp baktığımda nadiren kötü olduğum yer vardı, o bana çok yardımcı oldu. Han Hyo Joo-ssi gerçekten harika biri.

S: W’da ki oyunculuğunun en iyi olduğu kısım nedir?

-5.bölümde benim yaratıcımla karşılaştığım kısım. Ben uzun süre pratik yaptım ve hazırlandım. Oyunculuk açısından aydınlandığım bi kısım oldu. İlk etapta uzun satırlara sonra yüzümdeki ince hareketlere sakince ve titiz bir şekilde çalıştım. O kısım bittikten sonra kendimi çok daha iyi hissettim.

S: Oynadığın bir çok dizi ve film başarılı oldu ve güzel reytingler aldı. Bence iyi bir işi seçecek gözlere sahipsin, işlerini  genellikle neye dayanarak seçersin?

- W’dan sonra bir sürü kişiden seçimlerimin iyi yaptığıma dair şeyler duydum. Ben genellikle sadece senaryoyu okurum ve diziyi seçerim. Tv sektöründe senaryonun 4 bölümünü okuduktan sonra seçim yapmak gerçekten de zor ama ben daha çok karakterime odaklanırım. (Tüm karakterlerden ziyade tek birine) bunun gibi.

S: Dizi için, bir değerlendirme yapacak olursan ne zamanı ve ne tür bir sınıflandırma yapardınız?

- Bence tamamlandıktan sonra bu bir bütün olarak değerlendirmek gerekir.

S: W’nun sonu senin için tatmin edici oldu mu?

- Aslında biraz yetersiz buldum.

S:Şimdiye kadar yaptığın tüm çalışmalar arasında senin için en çekici olan rol hangisiydi?

- I Hear Your Voice’daki Park Soo Ha rolü. O zaman neredeyse hiç fantezi hikaye yoktu ve ben gerçekten bunu yapmayı çok istemiştim.

S:Bence sen gerçek bir fantezi gibisin. Filmlerdeki konumuna bakılırsa benim düşündüğümden daha fazlası var sende. 

-Tabi ki ben böyle olmasını seviyorum ama bu kesinlikle rollerimde aradığım bir özellik değil. (Gülüyor) Dizi kendisi kurgusal . Ben sadece  fantezi türünün biraz daha ilginç buluyorum. Yemin ederim. Bunu söyledikten, yapacağım hiç bir rolü  kolay olmayacak.

S:Pekâlâ biraz daha "W" hakkında konuşalım.  Bir sürü insan "W"yu övdü ve   "öngörülemeyen gelişme süreci" nedeniyle ilginç buldu. "W"nun temasının gösterilmesi açısından sizin fikriniz nedir?

- Ben de belli ölçüde bir kısmını kabul ediyorum. W doğası gereği geliştirme kısmında hızlı geçti, bir bölümünü bile kaçırdığımızda olaylar tam yerine oturmuyor. Ben dizide bunun çok önemli bir unsur olduğunu düşünüyorum. Öngörülemeyen olaylar olmaya devam ettiğinden dolayı hikayenin sonunu bilerek daha sonra tekrar izlerseniz , önceden kaçırmış olduğunuz önemli unsurları keşfedebilirsiniz. Ben daha derinlere gidip, yaratıcısıyla karakter arasındaki ilişkiye dikkat çektiğim zaman temanın daha ilginç olacağını düşünüyorum.

S:W Çarşamba Perşembe günü yayınlanan diziler rakip savaşlarında W galip oldu. Sanırım böyle bir yarışma üstünde psikolojik strese neden olmuştur, nasıl bir etki vardı?

- Hepsinin üstünde yakın bir arkadaşla yarışmak halkın düşüncelerini kızıştırdı, bu biraz zor.

S:Dizinin çekimi boyunca insanların hayal etmeye zorlandığı zor bir programı sırtlandın. Çekim boyunca ne zaman senin için zor oldu, en çok ne yapmak istedin? Şu an onu yapıyor musun?

-Sıklıkla evde dinlenmeyi düşündüm. Ama bunu ayarlayabildiğimde bile iyi dinlenemedim.

S:Sanırım bir çok farklı rollerde oynadın. W’da webtoonun iki farklı dünyaya geçebilen başrolü ,No Breathing’de yüzücü,I Hear Your Voice’da süper güce sahip kişi, tarihi film Face Reader’da  sonuna kadar onun ne önünde ne yaptığı görülemeyen bir yüz okuyucunun oğlu.Bir süre böyle zor rollere ara vermek istemiyor musun?

-Yapmak istemiyorum. Sadece şakaydı. Fiziksel olarak zor olmasına rağmen sanırım bu benim derin duygulu karakterleri araştırmamdan, bu yüzden öyle oldu. Hikayenin sadece arka kısmı olduğu zaman karakterin önemi yok olabiliyor, sadece böyle olduğu zaman karakterin duygularını kolayca anlıyor. Bunun üzerinde bir kez daha düşünebilirim.

S: Şu ana kadar yapmakta en çok zorlandığın karakter hangisiydi?

-Vücut için, No Breathing Woo Sang. Beyin için Doctor Stranger Park Hoon. Park Hoon’un görünme sıklığı %90’dı,ve çok fazla satır vardı ve tıbbi terimleri bile ezberlemem gerekti ,bu yüzden zordu.
S:Gerçekten zorlu roller yapmış olmana rağmen iyi görünüşün yüzünden hala tatlı çok imajını koruyorsun. Bu imajı hiç yük olarak buldun mu?

 S: Şu ana kadar yaptığın işlerin ortak noktası nedir?

-Tekrar izlenebilecek işler.Basit romantik hikayelerle karşılaştırılarsa o daha ilginç. Sanırım oyuncuların birbiriyle iletişimi ve tartışma süreçleri önemli.

S:Bir çizgi romanda olsan dileyeceğin tek şey nedir?

-Gerçekten güzel şeyler söylemek istiyorum, ama sadece açıkça cevap vereceğim. Bir kaç gün önce bir fan buluşmam vardı, gerçekten mutlu hissettim. Normalde bu tarz bir insan değilim, “Beni seven çok fazla insan var mı?”diye düşünüyordum ve duygulandım. Yakın gelecekte bu tarz mutlulukları günlük yaşamımda hep hissetmeyi umuyorum,fanlara  “lütfen mutlu olun” demesi kolay gözüküyor ama gerçekten bunu kastediyorum


-KYelfnr-
-LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder