Arama yapmak için tıklayınız

23 Eylül 2016 Cuma

Lee Jong Suk Instyle Korea 2016 Ekim Ayı Röportajı



Ben Lee Jong Suk’la tanıştım. Geçen yıl yazdan beri 2 kez görüştük. Ben onun cildinin çok daha iyi göründüğünden bahsettim, o ise güldü ve" Bir proje üzerinde çalıştığımdan dolayı olabilir. Dilenme zamanlarıma göre şu an kalbim daha rahat hissediyor." dedi. Şüphesiz ki, planlar olmadan yapılan bir dinlenme zordur, ama onun yaptığı iş de stresli bir iş. O, oyunculukta kendine göre hesaplamalar yapmalı. İşte bu yüzden bu kişinin bakışlarına ve konuşmalarına baktığınızda onun neden mükemmeliyetçi birisi olduğunu tek seferde anlayabilirsiniz.

Jong Suk için, iyi bir işin parçası olmaktan daha iyi bir şarj yöntemi yoktur.

S:W sayesinde, güvenilir ve izlenilmesi gereken oyuncunun kim olabileceğini bir kez daha kanıtlamış oldun
-Bir işin parçası olmaya başladığımda oynadığım karakterle yürekten tanışacağım. İşe başlamadan önce senaryoyu taşıyacağım ve onu yaşayacağım . Böyle yaşasam bile bir süre sonra sık sık pişmanlık duyacağım. Benim çok iyi dalmış olduğum  sahneler olduğu gibi tersine yoğun miktarda kuvvetimi ortaya  koyduğum sahneler de var. İşin bir parçası tamamlandıktan sonra kalbim istediğim gibi tatmin olmadığı için sık sık pişmanlık duyuyorum. Neyse ki bu işin parçası, şahsen, benim oyunculuk konusunda artık daha az endişelerim var ve ben de onaylamak istediğim görüntüyü gördüm. Ben bunun benim için başka bir dönüm noktası olacağını düşünüyorum.

S:Ne tür bir görüntüyü onaylamak istedin?

-Erkeksi bir güzellik.(Güler) Bugüne kadar benim rollerimin hiçbiri maço bir erkek değildi. Bu nedenle, bu iş sayesinde bir parça gizli erkeksi güzelliğimi göstermek istiyordum. Canavar tarzı bir adam değil de sert bir adam. Ben daha önce bu yanımı göstermeyi düşünmüştüm ve şimdi başarılı oldum. (Gülüyor) Bu nedenle artık biraz daha vahşi bir oyunculuk sergilemek istiyorum.

S: W için, senaryoda konuşma şekilleri veya ses tonu gibi titiz ayrıntılar görüntüleyebildiğimiz noktalar var değil mi? 

-Ben çekimlere başladığımda bu iki konu hakkında pek düşünmüyordum. Senaryo yazı dilinde yazılmıştı, ben sadece yazıldığı şekliyle aktarmaya çalıştım. Sonu "Jyo" ile biten, “Yaptın mı?” “Oldu mu?” gibi...( İki tane örnek verir) kelimelere izleyiciler yabancı olduğu için onlara ilginç geliyor.
( Kang Chul’ün dizi de kullandığı cümlelerin çoğu Jyo ile bitiyor.)

S: Girdiğin bir işi toparlamak için mükemmel bir yola sahip olduğunu düşünüyorum zaten. Ben biraz da kullandığın kriterle ilgilenmek istiyorum. 

-Özel bir kriterim yok. Gerçekten söylediğim gibi, onlar sadece benim yapmak istediğim projelerdi. Ben diğer projelerle karşılaştırıldığında reyting ya da ilginç bir şey olması açısından  tekrar gözden geçirilebilir tarzda olan projeleri seçme eğilimindeyim. Şimdiye kadar yapmış olduğum projelerde olduğu gibi. W ise, derin bir mesajı olan ayrıca biraz daha zor bir proje.
Bu yüzden insanlar, " Güvenli olanları değil, ilginç olanları bulmaya çalışın." derler.

S:Bunu duyduktan sonra, gerçekten öyle olacak gibi görünüyor. Sanırım zorluklardan korkmuyorsun.

-Gerçekte kolayca korkma eğilimindeyim ama oynarken umursamaz derecede zorluklardan zevk alıyorum çünkü işlerde kendim değilim yapabilmemin nedeni bu. Herhangi bir sorumluluk almadan cesur olabiliyorum. Kendim gibi değil başka biriymiş gibi yaşayabiliyorum bu yüzden bir oyuncu olarak işim gerçekten iyi.

S:Oyunculuktan gerçekten zevk alıyormuşsun gibi görünüyor

-Evet, gerçekten zevk alıyorum. Pinocchio’dan sonra bir yıl boyunca dinlendim. O zamanda sadece olduğu gibi günden güne yaşadım. Geriye baktım ve bunu düşündüm, zamanı anlamsızca harcamaktan gerçekten pişman oldum. Düzgünce dinlenemedim, sadece böyle ve öyle konularda çok fazla düşüncelerim vardı. Ama W çekimlerine başladıktan sonra kendimi rahatlamış buldum. Sonrasında onu hissettim. “Ah, oynamam gerek.” Dedim.(Güler)

S:Yine de fanların bakış açısından seni daha sakin şekilde görmeyi dileyebilirler.

-Hayır, sevdiğimi söyledim. Daha mutlu olduğumu söyledim.(Güler) Fiziksel olarak yorucu olmasına rağmen sürekli çalışmak istiyorum. Fanlar beni anlayacaktır.

S:Onu stresli ya da zor bulursan, ne yaparsın?

-İçmeyi sevseydim herkesin stresini azaltmak için yaptığı gibi içebilirdim. Uyuyup kalktıktan sonra bazı şeylerin daha iyi olacağı fikri en iyi stres azaltıcı şey. Ayrıca dizi izlemek…

S:Bir drama sever olduğunu söyledin. Son zamanlarda hangi dizileri izliyorsun?

-Azimli bir şekilde “Japanese Invasion 1592” izliyorum. Onu gerçekten ilginç buldum. Aynı zamanda arkadaşlarımın olduğu Doctors dizisini zaman bulabildiğimde izledim. Hala kalanını izlemem gerekiyor. Ayrıca Uncontrollably Fond’u da izlemem gerek.

S:Yarından sonraki gün senin doğum günün. İyi ki doğdun! Yakında 30’lu yaşlara geçeceksin. 30’unda Lee Jong Suk ne gibi olacak?


-Teşekkür ederim.(Güler)30?Hmm, her şey üzerine anlam yüklememek için zor çabalıyorum. 30’lu yaşlarıma geçtiğimde bir şeylerin farklı olması gerekli mi? Sadece oynayan Lee Jong Suk, Lee Jong Suk, Lee Jong Suk, sadece böyle olmalı(Güler)

-KYelfnr-
LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder