Arama yapmak için tıklayınız

14 Eylül 2016 Çarşamba

LEE JONG SUK "W"NUN SON BÖLÜMÜ İÇİN KENDİ TERCİHİNİ SÖYLEDİ


13 eylülde bir üretim şirketi olan Chorokbaem Media Lee Jong Suk'a "W"nun final bölümü hakkındaki şahsi görüşlerini sordu. Oyuncu "Dizide çok fazla şey oldu, ben sorunsuz bir şekilde uyumlu olacak bir sonun olabileceğinden emin değilim. Şahsen ben kötü bir sonu tercih ederim. Mutsuz olacak bir son pürüzsüz şekilde daha uyumlu olacaktır. Uygun bir veda ile bağlanmış bir gönül yarası, pürüzsüz şekilde diziyi sonuca bağlamalı, fakat bu anlaşılır olmalı. Bu şekilde dizi daha fazla zihinlerde kalıcı olabilir." şeklinde yanıtladı.

Daha sonra Lee Jong Suk ekledi:" Dürüst olmak gerekirse, aslında Yeon Ju'nun hayal ettiği gibi aşka bürünmüş bir evlilik ile kurulmuş bir yuva en iyi son olabilir."

"W" nun son bölümü için siz neler tercih ederdiniz?

Çeviri:KYelfnr
Kaynak:allkpop 

2 yorum:

  1. Ya ben tamam yeon bacımız hep mutlu son mutlu son diye başımızın etini yedi ama eğer kötü sonla bitseydi, hani o profösörün kötü sonla karşılaştığındaki tepkisi gibi tepki gösterip, eve jongsuk abimizin dediği gibi zihinlerimizde kalıcı olurdu bence

    YanıtlaSil
  2. Ya ben tamam yeon bacımız hep mutlu son mutlu son diye başımızın etini yedi ama eğer kötü sonla bitseydi, hani o profösörün kötü sonla karşılaştığındaki tepkisi gibi tepki gösterip, eve jongsuk abimizin dediği gibi zihinlerimizde kalıcı olurdu bence

    YanıtlaSil