Arama yapmak için tıklayınız

12 Eylül 2017 Salı

[10.09.2017] LEE JONG SUK PRIVATE STAGE [DREAM LIKE] FAN ANLATIMI



Birçok kez gitmeyeceğimi söyledikten sonra bile  neredeyse her yıl gidiyorum. Gerçek şu ki 4.Eylül tarihi, bir gelenek haline geldi, ya da Jong Suk'un dediği gibi, onunla hayranları arasındaki bir söz.

Bütün söylenenlerle birlikte, bu yılki fan buluşmasının kalitesi, önceki yıllara oranla çok daha iyiydi. Dans hazırladı (PSY -Yeni Yüz), imzalı hediyelerini tutmak üzere hayranlar  için bir oyuncak kapma makinesi, (Fanların makinada ondan çok daha iyi olması büyük kahkahalara neden oldu), While You Were Sleeping ekibi diziyi tanıtmak için sahneye çıktılar (Shin Jaeha  güzel sesi ile şarkı söylemek için tek bile kaldı). Çocukluk fotoğrafları ve eski karnelerini göstererek biraz sunuculuk yaptı . Hayranlara vermek için çiçekler getirdi ve hatta bir aegyo şarkısı hazırladı ...
Eğer hiç Jong Suk'un fan buluşmasında bulunmadıysanız bu bulunulması gerekenden biriydi.  Suzy'i köpük parmakla dürttüğünde ya da oyuncak yakalama makinesinde 4 kez kaybedince diz çöktüğünde bile rahat görünüyordu. Rahatsız olduğu soruları es geçerken kendinden emin görünüyordu ve hatta başkalarının sorularını sorarken bile kendinden emin görünüyordu.

Öncelikli haberlerde burada bir kaç önemli nokta var:
Jong Suk While You Were Sleeping için bir OST söyleyecekmiş,yeni dizi için bir kaç senaryo inceliyormuş, Jae Ha ile neredeyse her gün buluşuyormuş ve Japonya seyahatleri boyunca Hae In çok gürültülü horladığı için Jong Suk banyoda uyumuş.Paylaştığı daha çok şey var ama yargılamamanızı söylüyorum.

Onun Yoon Kyun Sang'un kollarına nasıl dolaştığını ve HYUNG BANA DOKUNMAYI KES demesini görmeliydiniz. Dans ederken yanaklarını nasıl sıktığını görmeliydiniz, çabalamadan bile tatlı. Onun diğer oyunlarla bile röportaj yapılırken sessizce el salladığını görmek için orada  olmalıydınız. Seyircilerden birisi bağırdığında  düşüncelerini kesse bile her zaman durdu ve cevap verdi.

-OPPA SENİ SEVİYORUM
-Ben de seni seviyorum.

-LEE JONG SUK
-Yey Lee Jong Suk

-MEKTUBUMU OPPAYA UZATAMADIM
-Ah üzgünüm

Sanırım bu, insanlara böyle bağırmamalarını söylemek benim pasif agresif yolum, ancak bu sadece küçük bir şikayet, çoğu hayran çok sevimli.

Bu örneği ele alalım: Orada birkaç kaba Suzy erkek hayranı vardı ve ben hala onların omuzuna dokunarak ve onlardan saygılı olmasını isteyen kızı hatırlıyorum. Bu Jong Suk'un hayran buluşması dedi. Evet, burası dünyanın dört bir yanından yılda bir kez toplandığımız yer. Yarın işimize ve meşgul hayatımıza geri döneceğiz, ama bugün güzel yıldızımıza bakıyoruz ve o sevilmeye layık bir insan olduğu için mutlu bir iç çekme paylaşıyoruz, 

Mutlu yıllar, Jongsuk ah ...

KAYNAK: hitoritabi
ÇEVİRİ: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder