Arama yapmak için tıklayınız

27 Eylül 2017 Çarşamba

LEE JONG SUK VE SUZY, “WHILE YOU WERE SLEEPING” DİZİSİNİN ÇEKİMLERİNDEN HİKAYELER PAYLAŞTI



“While You Were Sleeping” oyuncuları, 26 Eylül’de SBS’in “Night of Real Entertainment” programında, dizi çekimlerinden hikayeler paylaştılar.

Röportajın ilerleyen dakikalarında Suzy ve Lee Jong Suk’un dizinin basın toplantısından gelen pozlarından ve dizi ön izlemelerinden oluşan bir video yayınlandı.

Suzy’e, kısa saçlarının hayranları arasında karışıklığa sebep olması soruldu. Ünlü oyuncu şöyle yanıtladı:

“Yedi yıl önce çıkış yaptığımdan beri ilk defa saçımı kısa kestirdim. Yeni bir tarz denemeye çalıştım, aslında havalıydı ama bir çok insan benim için endişendi.”



Suzy ayrıca dizide, daha önce hiç görmediğimiz yönlerini de gösterecek. Ünlü idol, kamera arkasından yayınlanan videoda hastane pervazından düşerken, oyunculuğunu konuşturuyor. Suzy konu hakkında şunları söyledi: “Daha önceden, havaida uçan aktris videoları izlemiştim ve bende yapabilirim diye düşündüm ve yaptım.”

Banyodan sıfır makyajla çıkıp, annesinden koltukaltını temizlemek için jilet istediği başka bir sahnede ise eğlenceli yönünü gözler önüne seriyor. Banyodan çıkıp oturma odasında Lee Jong Suk’u görünce hemen gerisin geri banyoya dönüp aynadaki yansımasıyla konuşuyor.

Lee Jong Suk ise dizide genç ve sakar bir savcı rolünü canlandırarak yeni yönünü sergilemiş olacak. Muhabir Suzy’e, Lee Jong Suk ile çekim yaparken onun yeni bir yönünü keşfedip keşfetmediğini sorunca Lee Jong Suk araya girip; “Cevabını merakla bekliyorum” dedi. Suzy ise bu soruya şöyle bir cevap verdi; “Düşündüğümün aksine, önemli ve ciddi sahnelere çok çabuk adapte olabiliyor. Buna karşılık Lee Jong Suk; “Önceden benim hakkımda ne düşünüyordun ki?!” diyerek etraftakileri güldürdü

Kaynak: soompi
-feyzahyunah


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder