Arama yapmak için tıklayınız

25 Eylül 2017 Pazartesi

LEE JONG SUK BAŞROL PARTNERİ SUZY'İ ÖVDÜ VE ÇEKİMLERDEN KOMİK BİR HİKAYE PAYLAŞTI


24 Eylül'de SBS, yaklaşmakta olan Lee Jong Suk ve Suzy'nin "While You Were Sleeping" draması için kısa bir önizleme yayınladı.

Önizlemede Lee Jong Suk ve Suzy birbirleri hakkında ve çekimlerin nasıl olduğu hakkında konuştular. Suzy "Dizide Lee Jong Suk'un karakteri beni umutlandırıyor o yüzden ona kolayca kapıldı. O aşık olunası havalı biri, oynamayı sevdim." dedi


Lee Jong Suk, "[Suzy] sevimli, büyüleyici bir kız, bu yüzden her an heyecanlıydım, onunla melodram yapıyordum. Onun zamanımızın en iyi aktrisi olduğunu söylemiyor muydunuz? O güzel." dedi


Aktör ayrıca plaj çekiminden paylaşacak komik bir hikayeye sahipti. "Deniz kenarında çekim yaptığımızda, personellerin hepsi 'bu son sefer' dedi ve Suzy'yi suya atmamı söyledi. Ancak Suzy boynumu tuttu ve asılmıştı bu yüzden onunla suya düşmek zorunda kaldım. "

KAYNAK: Soompi
ÇEVİRİ: LifeLoveBeauty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder